MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday 24 December 2011

Semalam,Jumaat @23/11/12..saya balik kg.. Memang saya selalu balik kg tak kira weekday or weekend.. Tp semalam tujuan utama balik ke Pilah sebab saya nak menunaikan permintaan schoolmate saya si Azlin Mustafa yg kini berada d USA hmpir dua tahun sebab ikut suaminya further study...Alin mint saya hantarkan kek beday kat ayahnya,d Kg Seri Jemapoh, Kuala pilah...

Alin order kek kat cousin saya kak Nora.. Pepagi jumaat tu kak Nora dtg hantar kek tu kat umah saya.. So ptg tu saya balik lah pilah & terus hantar kek ke umah ayah Alin...



Ni lah kek nya.. Butter Cream Italian Rainbow...

Dalam kul 4ptg, sampai umah Alin.. Alhamdullillah tak susah cari umhnya berdasarkan mesej panduan yg Alin bagi....

Nasib baik juga time tu Ayah Alin ada kat rumah.. Tekejut dpt kek tu tambahan plak ayah Alin memang tak kenal saya....nmpak muka terharu n tgnnya agak mengeletar bila menyambut kek tu...




Atas arahan adik saya time tu,Sempat juga saya snap pic pakcik ni untuk bukti & tatapan Alin kat US... kebetulan iPhone memang d tangan...."Hepi Beday pakcik.. Smga pjg umur.. Jgn sedih2, beberapa bulan je lagi Alin akan terus balik & menetap d Malaysia....

Alhamdullillah ,saya pon hepi sebab dah sempurnakan permintaan Alin....

Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY