MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday 3 January 2012

AlhMdullillah result normal..

B4 tdo, saya nak entry pasal siang td .. Patutnya pas amik drah kedua tu, saya hanya kena tunggu result dlm sejal sahaja... Pastu leh terus jumpa doctor... Tp memandangkan doc intan takda pagi tu & akan masuk ke klinik kul 2 ptg, saya pon terpaksa lah balik dulu memandangkan jam pon dah kul 11.30am,& Dhiya akan keluar dari skolah kul 12.....

Alhamdullillah seperti yg di jangka , teacher nya kata dhiya memang tak menangis malah enjoy belajar & bermain ngan kawan2 baru...pastu terus kami lik umah.. Sampai umah, dhiya pon tertido kat sofa.. Maklumlah penat... Awal2 pagi dah bangun ..




Sian anak ummi kepenatan....bila tanya kat skul makan apa, Dhiya kata mee goreng... Banyak Dhiya makan katanya....

Pastu ummi rest & solat zuhor.. Kul 2 kejutkan Dhiya minta teman ummi ke Colombia Hospital balik....Suruh tukar baju taknak, dia tetap nak pakai baju kurung.. Takpalah kan sesekali jd Ana Raffali apa salahnya hehe




Otw to hospital.. Makan puding kelapa favourite Dhiya...( ummi Shima buat, sedappp sangat )

Sampai hospital ingatkan lama kena tunggu b4 jumpa doctor. Di sebabkan saya patient pagi, dalam 10 minit saya dah dh masuk klinik doc... Alhamdullillah result saya normal.. Bukan apa risau jugak sebab sepanjang preggy ni apa je makanan yg saya rasa nak makan, semua saya bantai je...apatah lagi bab air manis2...kalo tak preggy, tekak ni ok je leh terima air 0...tp masa preggy, nak pandang air kosong pon tak lalu.. Doc kata alhamdullillah mungkin badan saya dapat menerima & menampung segala makanan dan sesuai ngan saya ... Semoga saya terus di berika kesihatan yg baik olehNYA.. Amin
Baby pon kemain aktif,tp mukanya d tutup dengan tgn.. Bila doc kata jantina boy,saya ok jer terima .. Tak kisah boy or girl. Cuma time tu teringat tekaan hubby yang kata anak kami ni boy sebab tgok perut saya lain mcm je sama mcm masa preggy Danish...

Doc pesan cuma teruskan pengambilan Salindah macam biasa...




Normal result.. Alhamdullillah....berat je bertambah baru 5bulan dah 92 kg...kalo 9 bulan mmg cecah 100 kot macam Preggy Danish dulu... Pas bersalin mmg jenuh nak kurangkan berat badan ...




Peneman ummi arini.. Dapat gula2 lolipop dari Doc Intan...

Pas bayar & amik ubat,saya terus bawak Dhiya g makan. Kat mana lagi kalo bukan Restoran Tradisi Sayang, antara favourite restoran ayah ummi dari dulu...




Penggemar siput sedut...




Masa g tu, dah kul 3 so lauk pauk banyak dah abis..saya order nasi goreng kampung je... Yang siput sedut tu saya hanya makan dalam 2 je yang lain2 semua Dhiya makan..lagipon siput sedut dah abis kat restoran tu,,,sikit tu je yang tinggal... Tp penatlah saya tukang sedutkan..

Pas makan, kami balik.. Penat seharian harini....


Hasil2 scan setiap kali check up...


Smga kandungan saya terus membesar dengan sihat... Amin

No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY