MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday 22 August 2009

salam Ramadhan buat semua...

hai semua..sudah sebulan lebih saya tak updated blog..bukan setakat tak mampu bukak blog ajer tapi memang on9 pun tak mampu...

>_____<
tapi kenaper erk???

:-)
saya mengalami morning sickness yang teruk..yup!!saya pregnant 4 2nd baby..

untuk harini kandungan dah pon 14 week , n since saya makan homeopati dari Salindah ,loya n muntah dah berkurangan..dulu masa 1st pregnant pon sama gak macam sekarang...pening ,muntah ,loya..bau itu ini tak boleh..

tapi hari ni saya try gak on9 walaupon kepala ni dah start pening bila pandang skrin..
apapun ,saya sangat2 gembira dengan kandungan kedua ini apatah lagi ianya teramatlah membuatkan hubby saya teruja n gembira...

seperti yang saya kenali hubby ,dia adalah seorang yang sangat menghargai saya..sama seperti saya mengandungkan Dhiya dulu ,bila dapat tahu jer hubby terus bagi saya bonus tanda menghargai isterinya ini..

jadi masa kami sama2 ke KPJ 17 julai arituh,saya teman hubby dressing balutan..saya pon g check up kat Doc Kala untuk confirmation..masa dalam bilik bila doc kata memang saya mengandung n dah ader nampak jantung baby ,saya tengok muka hubby punyalah happy..terus jer hubby peluk n cium saya...masa kami menunggu untuk membuat pembayaran di kaunter ,hubby terus jer bagi saya cash ,bonus untuk berita gembira tu...berapa k??ermm takyahlah saya umumkan pun agak lumayan juga..hehehe..kalau kerap saya pregnant leh kaya gak saya nih kan..:-)


tq kepada semua blogger yang bagi komen...tq kepada yang tanya kabar saya n bertanya kemana saya menghilang.....kepada neng suria ,acik ,marsha ,ai ,kak ida ,hajar ,teha ,yani...luv u all...


semoga keadaan saya bertambah ok n saya dapat entry lagi blog saya esok n dapat masukkan pic2 masa Akikah Dhiya...

salam kerinduan n salam Ramadhan untuk semua...

15 comments:

TE-ARE |MOND|™ said...

Oooo... ptutla da lama menyepi jer... rupenya dhiya nak dpt adik... anywy, congrats ya kak... jaga diri & kesihatan baik2... (",)

"SELAMAT BERPUASA"

A.I said...

SYUKURRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Kau take care k...jaga kesihatan kau ngan baby. bestnye kau! Bunting je dpt bonus, bunting je dpt bonus! isk..kalau aku, mau aku bunting tetiap tahun. keh keh...

TE-ARE |MOND|™ said...

wahh.. gembiranya akak.. tahniah!!
jage kesihatan tau..
mesti yg 2nd baby nie cute gak mcm dhiya..hehe.. ;)

wan muliani said...

congrats akak!wah xsabar nk tgk baby ke-dua

mest mutuk2 mcm dhiya gak

bestnye dpt cash bonus lagi tu!huhuuh

akak bertuah dpt husband penyayang=)

sweetmama HANA said...

adot..... tahniah....
bestnyer.... jelous r....
aku pun nak wat ank la nti...
hikhikhikhik :P....
hope ko sihat slalu...
jage diri k...
cayang ko gak...
mmmmmuuuuuaaaahhhh :D

hajarus said...

loooo.. patut la lamer menyepi.. muncul2 jer rupernyer ade berita gembira... tahniah k.shida... semoga akak cepat sihat seperti biasa k.. pasni Dhiya dapat adik.. bestnyer akak... psssttt, kak doakan hajar plak yer... nak ambil berkat ni.... hehehe...

anyway... salam ramadhan juger untuk akak sekeluarga.... take care kak...

DaKoSue said...

huhu dah tuan tanah dah updatessss bagus2 smoga jadi ibu yg tabah ok...

Marsha~ said...

pregnant?? congrattsss!!! dhiya samelah mcm Qila.. dah nak dapat adik dah...

Marsha~ said...

rasanya aritu dah komen dah.. tp takde pulak?? hermm.. ohya! congrats!!!!!! seronok kan ngandung lagi?? tak sbar nak beranak ni.. hehehe

Shyda luv Radzak said...

teha..tq bebanyak..selamat berpuasa gak...muahkssss

Shyda luv Radzak said...

ai..tq..bunting lah jugak untung2 dapat boy plak..hehe

Shyda luv Radzak said...

yani..
tq..mudah2an 2nd baby ni sihat gak macam Dhiya..suami dah berumur ,tu yang penyayang kot huhu..tq yer yani..muahksss

Shyda luv Radzak said...

acik,tq..
apalagi nak tunggu kimi dah besar buat lah anak sekarang ni cik..lambat2 nyesal nanti..

*******************************
hajar ,'tq yer..
akk pon doakan hajar dapat berkat ..jgn putus asa..

*********************************

neng,
tq..den try gak on9 walaupon maleh bona nih...

************************

Shyda luv Radzak said...

marsha..
tenkiu yer..yup saya hepi sangat tak sabar nak dpat baby lagi..awak pon sama dah 7 bulan kan tak lama lagi nak dapat baby dah..mesti marsha akan gigit adik dia nanti tanda dia sayang tapi geram...hehe take k..

c-idah said...

yaallah!!!!
patutlahhhhhh...

TAHNIAHHHHHHHH!!!!!!!
alhamdulillah!!
rezeki tu...

ok jaga diri elok2!!!
rindu glerrr kt shida tau!!

MEMORY SONG between ME & HUBBY