MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday 21 February 2010

baby...please

since balik check up jumaat aritu,saya tak dapat tido dengan selesa..bukan aper bila doc kata kepala baby melintang,adusss..risaulah pulak..

apa taknya kalau baby melintang jawabnya kena operate lah nanti..kalau boleh saya nak bersalin secara normal sebab saya masih nak merasai saat2 meneran macam dulu..betapa nikmatnya n besarnya kekuasaan Allah....

Doc kata cuba bercakap dengan baby n pujuk baby elok2 supaya baby mahu pusingkan kepala ke bawah semula..so saya pon dah buat begitu n harap2 baby akan dengar pujukan saya n hb..

baby ..please...baby baik kan??

n mungkin malam ni or esok hb akan hantar saya g jumpa uwan bidan yang biasa saya urut pas berpantang dulu untuk membetulkan keadaan baby nih...

Sabtu ni saya check up lagi n harap ianya menggembirakan hati saya apatah lagi due saya hanya ader 2 minggu jer lagi..amin

semoga semuanya akan baik2 ajer......

10 comments:

wan muliani said...

amin..moga kepala baby turun..tp akak kn la bersedia hadapi segala kemungkinan...

due 2 mggu lagi?harap2 same ngan besay yani 28/2..ade geng!

sweetmama HANA said...

dot, ko jgn worry sgt...
x kisah la ko kena operate ke ape...
yg penting ko ngan baby selamat sudah...

p/s: ack akn doakan segala yg trbaek tuk ko ye dot... :)

hajarus said...

Amin.. moga2 semuanyer akan ok.. hajar doakan akak dapat bersalin normal k... 2 minggu jer lagi rase cam baru je.. tp dah nak bersalin dah...

take care kak.. :)

Ena said...

Tu la kan.. walaupun macam2 cara ada.. tp kiter klu boleh tetap nak bersalin normal kan!.. besar pahalenye.. kecuali memg dah x der pilihan kan..

Betul tu.. kene selalu bersemabng ngan baby disamping selalu berdoa.. InsyaAllah..

Moge2 shida dipermudahkan urusan nak bersalin nanti ye.

c-idah said...

take care ok...
mesti seronokkan n x sabar
menanti kelahiran baby baru...
dgn harapan semoga semuanya
selamat....aminnnn...

nana said...

kak..ni blog baru saya tau..
http://superbrojak.blogspot.com/

wan muliani said...

kak shida..dah bersalin ke belom ni?diam je

wan muliani said...

owh ok baru perasan danish 15/3...xde cerita baru pon..gambar baby plz..=)

Shyda luv Radzak said...

yani..kan akk ader add lam fb..shida mohd nor

syafiq othman said...

tak lame lagi tu kak......huih tigo anak buah den dah........nama baby dah fikir ke kak shida?

MEMORY SONG between ME & HUBBY