MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday 14 October 2009

lama tak tulis blog..:-)

salam semua...
kerana dek kesibukan yang tersendiri ,dah banyak saya ketinggalan untuk tulis blog ni..kalo saya on9 pon hanya sekejap sekadar check email saya n hubby..n kekadang sempat untuk meninjau my Facebook..

>_____<
apatah lagi dengan puteri yang makin membesar ,yang perlu lebih perhatian....bulan puasa pulak sibuk dengan aktiviti tersendiri ,and tibanya raya disambut penuh makna kerana tahun pertama kami beraya bersama puteri tersayang...

dalam kegembiraan raya,kami diuji dengan kesedihan juga...pulangnya arwah pakcik saya(abang kepada my mom) ke rahmatullah pada 10 Syawal ,dan segala urusan pengkebumian dan majlis tahlil di buat di umah kg saya di Kuala Pilah..:-(

tak abis dengan beraya ,kami sibuk pula dengan pilihanraya kecil di Bagan Pinang..walaupun taklah sekuat mana berkempen ,tetapi sekurang2nya bagi juga sokongan sebab Tan Sri Isa adalah kawan sepermainan golf hubby...sempat juga hubby bawak saya n Dhiya melihat org berkempen bermati-matian n kami juga turut terperangkap dalam kereta kerana jem yang lama sampai 2 pagi..

open house di rumah kami di seremban kami buat berperingkat2..tapi start dari raya ke 5-9 ,kami setiap malam buat BBQ lamb n chicken..kami just beli lamb n chicken yang dah siap marinated kat Jusco jer..senang takyah nak perap2 sendiri..yang pentingnya semua family saya di Kuala Pilah ,n keluarga sebelah mertua saya dari Rembau dah pon datang beraya ke rumah kami..

untuk adik2 saya yang sibuk nak tengok pic2 raya ,sabar ok..kalau mood rajin nak upload n edit pic2 tuh ,esok lusa dapatlah u all tengok..hehe..jangan marah..+_____+

wokeh...tak leh ngadap pc lama2 nanti bosan..banyak kerja akan tertangguh nanti...daaa...

6 comments:

hajarus said...

welcome back k.shida....
lamer sungguh la menyepi... bz yer... paham2... ok t jangan luper pic2nyer ek... :)

Shyda luv Radzak said...

hajar..tq sebab still ingat akk lagi hehe..yelah,rindu nak bloggong tapi tulah masa terhad sekarang...siang urus umah tangga n anak..malam lak sntiasa ngan hubby..hehe

DaKoSue said...

sebok ye dot sampai tajuk pon salah eja huhu...wat open house x jemput pon

A.I said...

huiii...sibok sungguh dia skang ni. :)

aku plak sibok ngan mak. smp dh lama tak bergath2 ngan geng seangkatan aku. yelah, skang ni mak kan sorang, harus la kami adik bradik ni adap dia.. :)

Shyda luv Radzak said...

neng..hehe.dah janggal tu yg tersilap tuh..:-)
takpe nnti hsband den ckp nak buat bbq lagi nanti den mesej ko..jgn tak dtg lak..

Shyda luv Radzak said...

ai..windunyer ...yelah semua sibuk kalo kita ni solo takpe kan..ni ader jer keje n hal nak di settlekan..takziah ats khilangab bapa tersayang..jaga ur mom bebaik ok...

MEMORY SONG between ME & HUBBY