MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday 15 October 2009

pic2 akikah..

pic2 yang dah lama terperap...




di antara orang kuat belakang tabir..packing door gift..antaranya telur,surah yasin,bahulu kek,gula n coklat ,...ha..yang butang baju melayu pearl n brooch pearl tu just di masukkan lam beg orang2 yang berzanji sahaja seramai 25 org..kalo nak bagi kat semua tetamu ,botak kepala jawabnyer..hehe...



dulang n barang2 untuk cukur jambul..gunting emas berhias reben tu my hb tempah khas untuk majlis nih....



cover majalah Keluarga...

kepenatan setelah kepalanya di kerjakan..

pic Dhiya nangis tu masa dia kena sunat...

yang kat rumput tu pulak adalah acara cecah kaki Dhiya ke tanah..bidan sunat tu yang buatkan...

then pastu Dhiya di botakkan kepala ,adik saya si Atie yang cukur tu...

senyuman Dhiya lepas kepalanya gondol...

+_______+

6 comments:

hajarus said...

ala dhiya dah botak pale... xpe nanti rambut dhiya leh tumbuh lain kan...

sweetmama HANA said...

meriahnyer...
sian tngok dhiya nangis mase sunat...
lembu aqiqah tu utk ank ko sorang ker...
aku dulu qeqah ank aku lembu gak...
but kongsi 7 org trmasuk aku...
nti aku dpt la bersame2 ank aku naik lembu tu kat padang masyar nti... :)

DaKoSue said...

cter la cket nape ada adat cecah kaki kat tanah tu...cam unik jer tak penah lak aku tgk org buat 1st time nih nape erk?

Shyda luv Radzak said...

hajar..yelah takkan selamanya botak kan..tak lama lagi tumbuh lah tuh

Shyda luv Radzak said...

acik..lembu tu mmg syer ber 7.suami sajer nak akikahkan memana adik beradik aku yg belum lagi kikah,trmasuk 4 anak buah aku tu..aku dah kikah dulu.

Shyda luv Radzak said...

neng..actually aku pun tak tahu tu ngikut org tua2 dulu lah tu..sebelum tu baby kan kita dukung er sebelum acara cicah tanah ni kita kononnya tak boleh sesuka hati tutunkan kaki anak ke bumi..hehe..aku ikut jelah kata uwan yg tukang sunat tu..

MEMORY SONG between ME & HUBBY