MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday 28 May 2011

present for my birthday..

alhamdullillah...masih saya takpat lupakan saat tu...teringat2 balik suprise yang hubby buat untuk beday saya tahun ni...(walaupon hubby memang dah biasa buat suprise untuk saya sebelom2 ni...)

untuk beday tahun ni,saya ingat dah takda present ...sebab hubby dah bawak saya g holiday kat Singapore... kat sana dah puas jalan2 n beli2 barang....di tambah plak dengan shopping2 kat JB waktu kami bermalam d The Zone....pastu dapat pulak duit 300 dollar..(RM 720 )...so rasanya takkan dpat lagi dah hadiah,,,,

tapi dua hari pas balik dari Spore,,,hubby ke mid valley ...pastu macammana plak boleh terpikat dengan 3Dtv...katanya masa tu lalu kat Harvey Norman...hubby teringat kat saya n Dhiya yang betul2 enjoy tengok 4D Shrek kat Singapore....so hubby terus beli tapi tak nak d hantar ke rumah secepat mungkin  sebab time tu dah nak pindah n tak tahu lagi nak duduk kat mana sebab belom cari umah lagi...so hubby bagi jelah kat Harvey Norman tu tarikh 15 mei 2011........

balik tu,hubby bagi resit kat saya ,& saya macam mimpi....maklumlah tak pernah pon niat nak tv 3D 52 inci plak tu.....bagi saya,LED tv yang ada tupon dah kira syukur dah..
so hubby kata itu hadiah besday saya....

yesss!! thats y lah saya tak sabar nak tunggu 15 mei....
so bila dah dapat umah,n dah pindah,hubby pon kol Harvey Norman,& minta hantar set tv secepat mungkin....

dengan rasminya..8 mei set 3D dah sampai....tak perlu tunggu 15 mei....
masa set ni sampai,masa orang tu nak bukak kotak,hubby siap panggil "beday gurl,,meh sini .."

hehe malu2 kucing plak saya depan 2 orang pekerja Harvey norman tu...


dapat sekali vcd 3D yang best2 ni...specially Avatar





ni hanya sementara aje...nanti baru gantung kat dinding...


yeay...jom kita ber 3D

Avatar...memang best.........

tq too much dear..,,

kanda...terima kasih atas segalanya..,tak perlu d soal lagi,tak perlu  d ungkai lagi,,sebab  idinda tahu kanda sayang  sgt pada adinda....tak cukup dgn kata2 yang selalu kanda ungkapkan,tetapi juga dengan apa yang kanda dah buat untuk dinda....semoga kita bahagia selamnya bersama anakanda2 kita.....

*Kanda & dinda memang biasa kami gunakan dalam sms or kol,sewaktu kami berjauhan....waktu kanda ke oversea main golf...so memang tak janggal lah sebab dah biasa...*

2 comments:

sHi Ma said...

wah bestnya, nnti den nak g tgk 3d kat rumah kau lah ye.. hehehe...

Shyda luv Radzak said...

Boleh shima...hehe
Masa beli ada 2 jer spek mata 3D skrg kami dah beli lg 4... So leh tgok ramai2 sekali tgok 6 org..

MEMORY SONG between ME & HUBBY