MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday 10 May 2011

lembaran baru....

salam...

rindu nak update blog..tapi tak tahu kenapa mood tu belum betul2 ada...sampailah harini,saya terpaksa deactive kan fesbuk saya..sebab kerana fesbuk lah menjadikan saya leka dengannya dan terus melupakan blog saya ni...

alhamdullillah,saya rasa bersyukur kerana sehingga hari ini,saya merasakan kehidupan yang bahagia bersama suami & anak2 saya...tanggungjawab terhadap mak abah yg patut saya buat,saya buat....& terima kasih banyak2 pada hubby juga sebab walaupon mak abah saya,tetapi hubby banyak juga menjaga kebajikan mereka,seperti ibu bapanya sendiri....syukur ya allah..:-)

DHIYA ALISHA...

cerita pasal anak2 pula,alhamdullillah puteri sulung kami DHIYA ALISHA sekarang dah pon berumur 2 tahun,6 bulan...sekejap jer kan??dan bersyukur juga kerana Dhiya membesar dengan baik dan sihat,juga aktif n nampak bijak...(bukan sesaja nak puji anak sendiri)...tapi sbg ibu bapa,kita nampak mcmana perkembangan otak anak kita kan??itu semua anugerah Allah yg harus kita syukuri..& kita sebagai manusia hanya mampu merancang buat yg terbaik...inilah kesan daripada pengambilan set Salindah sewaktu mengandung...
inilah produk Salindah yang saya amik untuk kandungan yg pertama, dan saya terus & saya teruskan mengambilnya untuk kandungan yang kedua...

pada yang masih tak tahu apa itu Salindah,boleh refer kat google yer...:-)


AHMAD DANISH.

Ahmad Danish sekarang dah pon berumur 1 tahun 2 bulan...dah besar n sama jugak macam kakaknya,aktif n nampak bijak...alhamdulillah Ya Allah..
mungkin faktor susu juga..memang susu ibu susu terbaik untuk anak2,,,tp saya sebagai ibu rasa sangat bersalah sebab tak mampu nak berikan mereka berdua susu ibu..dlm pantang jer saya dah ajar anak2 dgn susu fomula...APA SEBABNYA???

hanya kerana malas...(tak senonoh kan??)
seban malas nak bukak2 baju nak bg anak2 nyonyot kalo time bershopping..& leceh nak tinggalkan anak2 kalo g travelling ngan hubby....
jadi,unt menebus nya balik,(wpon tak boleh challenge dgn susu ibu),saya memilih susu yang terbaik untuk mereka berdua...

dari step 1 hingga ke 3,saya tetap memilih susu Enfa untuk anak2...(Enfalac A+,Enfapro A+,Enfagrow A+)
saya tak pernah lg mencuba susu2 lain sebab ianya serasi dgn anak2...perkembangan otak mereka pon bagus...walaupon susu tu agak mahal tapi kita terpaksa berkorban sikit demi anak2 ..terika kasih pada hubby kerana bab2 susu ,hubby pon tak byk komen..ikut sahaja ,asalkan yg terbaik untuk anak2......

seperti doa2 ibu bapa yg lain,saya n hubby juga turut mendoakan anak2 kami akan membesar dgn baik n sihat,& insyaallah akan membanggakan kami di masa hadapan dengan pencapaian mereka....amin

No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY