MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday 23 July 2011

speechless ^___~

hepi saturday !!
arini kul 7 pagi my sis,shima dari putrajaya dah smpai ke umah saya ngan anak2 & adik2 Hani & Siah...diorg nak lik kg Pilah tapi saja singgah umah saya dulu...diorg datang pepagi sebab my sis Shima dah kena hantar suaminya ke KLIA kul 5 pagi nak ke Sabah....

mu hubby plak arini ada golf..dekat jer kat Seremban 3 so dalam kul 7.30 am td baru hubby keluar...

alahai...,
terdengar plak bunyi hp hubby kat meja solek...
ermmmm tertinggal lagi hp nya...nasib baik dah deal ngan kwn2 pagi tu b4 start golf,minum kat restoran yang mana 1..kalau tak nampaknya tak jumpalah kwn2 nak minum sama melainkan terus jumpa kat padang...

dah boring2 anak2 plak dah ikut my sis balik kg tadi,saya pon ngodek2 lah hp hubby..terjah lah kat Message...oooo baru arini tahu anak bongsu Hubby ngan x-wife ( aku panggil janda jer huhuhuhu) akan further study kat England....details saya tak tahu plak ...entah bila dia nak fly or dapat Uni mana..sbab dalam sms tu hanya mintak tlg duit kat ayahnya for visa ,school fees & air ticket....


saya baca plak hubby kat Sent Message..hubby dah pon bank in into her account 10 k !! dan hubby kata lagi hubby akan ikhtiar lagi nanti untuk bagi lagi....maksudnya ,anaknya nak duit lebih dari 10 k !! fuhhhhhh....nak jer saya tanya janda tu tak bantu langsung ker???
saya tak kisah pon sebab anak...tapi melampau janda tua tu..dulu hubby pon penah cakap masa anak keduanya nak ke England jugak,hubby jer byk bantu dari kewangan...yang peliknya janda tu bekerja,,,bukan setakat keje gaji pegawai gred N27 !!!! tapi gaji makan rm 8 k sebulan ....kedekut haji bakhil betul lah anak nak belajar pon taknak bantu amik kesempatan plak kat suami aku...haiskkkk gerammm !!

gerammnya !!

saya takkan tanya apa2 kat hubby...biarlah dia nak buat apa n bantu banyak mana pon sebab saya tahu itu tanggungjawab hubby sebagai ayah,,walaupon dah bercerai dengan janda nya,hubungan ayah n anak sampai mati takleh kita pisahkan...

dan saya tahu hubby pon jujur takkan lagi ada kena mengena ngan jandanya..itu sumpah hubby pada saya dulu...lagipon bila baca sms tu saya tahu hubby masukkan duit dalam akaun anaknya..bukan kat janda tu....

maksudnya sekarang ,dua2 anak perempuan hubby dapat belajar sesama di England...yang nombor dua dah pon ke sana tahun lepas amik Masters....

walaupon saya tak baik dengan ketiga2 anak hubby,tapi saya tak kisah..bak kata hubby sabar je lelama nanti insyaallah bila memasing dah berumahtangga,diorang akan faham situasi berumahtangga...& akan lebih memahami...dan hubby kata lagi asalkan saya ada dia yang betul2 sayang ngan saya,itu sudah cukup....

nak bangga pon tak boleh sebab itu anak orang huhuhuhu..bukan anak sendiri....tapi insyaallah dalam hati ni agar anak2 saya dan suami juga akan dapat mengikut jejak 'kakak2nya' (nak sebut pon malas ) agar bijak pandai dapat belajar tinggi2 ...sebab at least anak2 saya ada baka ayahnya sendiri ....insyaallah..


betul lah apa yg hubby cakap kan..yang pentingnya saya yang dapat merasakan n sendiri nampak betapa sayangnya dia pada saya..apa yang hubby dah buat ,sedang buat & akan buat untuk saya,,semuanya dah membuktikan bahawa kasihnya pada saya....terutama dengan anak2 kami juga Dhiya Dan Danish....

alahai Dhiya...Danish...kalau lah korang dah besar nanti baru korang faham yang korang ada sorang abang & 2 org kakak....tapi masa tu entah "diorang " dah sudi ke tak terima anak2 ummi ni sebagai adik diorang....wallahualam....

apa yang penting saya sentiasa doakan yang terbaik dalam kehidupan ini bersama hubby tersayang..& anak2 kami...juga keluarga besar saya & hubby.....

oklah got to go..dah lambat nak balik kg..agaknya anak2 dah pon dah lama sampai dah kat kg...
lagipon saya nak terus basuh kete..since g Medan aritu kete saya tak berbasuh..hubby pon dah tegur dah hehe...
pas basuh kete nak ke Vantage amik mug yang hubby orderkan untuk saya ..semalam orang Vantage kol mug dah sampai....pastu ke Tuppaware kejap...sebab kedainya pon dekat2 so tak susah pon nak g sekali...
then kalo sempat ke Tesco...& last sekali terus tapau nasi arab Damsyik kat senawang nak bawak lik kg....

tata...titi..tutu....

No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY