MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday 28 February 2012

Fridge Magnet

Yeay.. Semalam fridge magnet yg saya order dalam blog dah sampai...


Kali ni banyak beli yg chef2 & food ...cantik,puas hati.. Sekali beli mcm ni termasuk pos cuma rm58 je...

Hobi kumpul fridge magnet ni dah lama since anak dara lagi.. Tp semua tu kat peti ais kg.. Sekarang hanya tinggal beberapa je sebab abis dah masa anak2 buah kecik2 main.. & hilang.. Ada yg rosak,patah & pecah...

Tp hobi tu saya teruskan smpai sekarang.. Tp magnet yg ada kat peti ais umah saya sekarang ni yang memang saya kumpul since kawin...

Kalo g mana2, mesti nak beli fridge magnet.. Unt diri sendiri,unt kg dan untuk adik beradik yg mana mempunyai hobi yg sama dengan saya,terutama my sis Shima..




Cantik...& besar2...




Burger... Buat anak2 terkinyam bila tengok..




Unik.. Jemput makan semua hehehe..

Malam td saya amik semua yg dah rosak,mana yg magnet tercabut,pecah, ( kena main dek anak2),.. Saya gam balik....




Membaik pulih balik mana2 yg tercabut sbb anak2 main

Tp memula dulu je diorg heran.. Bila dh lama2,saya marah & tegur diorg agar jgn main lagi magnet2 ni,sekarang diorg dah tak heran dah ...

Kebanyakan saya beli sendiri,hubby plak tak kisah... Sokong tidak,marah pon tidak.. Tp dia faham kalo g mana2 saya mesti beli magnet kalo ada..& hubby ikut je masuk mana2 kedai yg jual magnet terutama bila kami ke luar negara....

Adik2,kakak saya pon suka bagi & kami bertukar2 magnet...







Ni peti ais sederhana je.. Hubby Beli masa pas kawin..insyaallah kalo tak perlu buat masa sekarang ni memang tak beli pon peti ais besar... Tp kalo ada rezeki masa dok umah baru nanti,insyaallah macam kena tukar yg lebih besar sikit..


Haaa... Sapa punya jari kecik tapi tembam yg sedang nak curik ummi punya magnet tu??? Cer teka...




Ooo... Si kecik ni rupanya

Ermmm.. Yang penting kalo kita minat dgn sesuatu tu,bila kita dpt kumpul,adalah satu kepuasan...
Tambahan plak kita dpt tgok hari2... Nak kAta membazir pon tak,sebab takdalah mahal sangat pon magnet2 ni... Murah2 je....melainkan kalo beli kat negara ompitih & convert dgn RM,memang mahal lah sikit...tapi masih di dalam kemampuan kita.....


Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY