MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday 19 June 2009

akhirnya..

Al Fatihah buat arwah bapa mertua saya yang telah menghembuskan nafas terakhir pada 3.30 am semalam...

"semoga apak pergi dengan tenang ,dan doa kami agar apak di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman"Amia Ya Rabbal Alamin..

Khamis,3.20 am MIL call hp hubby bagitahu apak dah nazak..15 minit pastu ,MIL kol lagi bagitahu apak dah takder..so hubby terus mandi n bersiap terus balek ke Rembau..

saya pulak hubby suruh balek siang sikit sebab Dhiya masih tido.so pas saya Suboh ,n Dhiya pon dah bangun kami berdua pulak menyusul ke Rembau..

actually saya tak pernah pon dapat kenali apak sepenuhnya..nak tahu napa??since saya kahwin ngan hubby ,apak memang dah terlantar sakit almost 4 years..

>_______<
selama tu lah apak tak makan ,tak cakap,tak gerak,tak senyum ,....Hanya minum susu melalui tiub..

Akhirnya Allah mengizinkan arwah apak pergi.....

kenduri tahlil pertama sudah sempurna malam tadi..jap lagi saya kena balek ke Rembau untuk knduri malam kedua pula..Kami tak tido d Rembau sebab hubby lebeh selesa tido umah sendiri tambahan pula Rembau ke Seremban bukan jauh sangat pon...:-)

*terima kaseh juga kepada mak sayan ipar saya Hairol sebab datang dari Kuala Pilah untuk sama2 menziarahi arwah FIL saya nih...*


semoga kawan2 ,blogger2 ,silent reader akan turut mendoakan arwah FIL saya ok..

Time kaseh bebanyak...

6 comments:

A.I said...

Salam talziah utk kowang...Alfatihah utk Arwah..

TE-ARE |MOND|™ said...

takziah kak shida... semoga roh arwah dicucuri rahmat... Al-Fatihah!!

c-idah said...

takziah...
sesamalh kita sedekhkn al-fatehah.
bnykkn brsabr...

sweetmama HANA said...

takziah dot... sabar ek...
smoga roh nya dicucuri rahmat...
al-fatihah utk arwah...

Shyda luv Radzak said...

kepada ai,te-are ,kak idah ,n achik ,
tq very much atas ucapan n doa...

hajarus said...

AL-FATIHAH...

semoga arwah FIL titempatkan dalam golongan orang2 yang berman...

AMIN...

MEMORY SONG between ME & HUBBY