MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday 15 June 2009

dapat award..


al Fatihah buat pakcik Akob ,yang pergi ke rahmatullah malam kelmarin..berita tuh kami dapat semasa kami sedang ber BBQ di Port Dickson..


>_____<

al-Fatihah


*sempat gak kami bertemu d hospital sehari sebelum dia meninggal ,n sempat dia makan buah belimbing yang kami bawak..*


********************************************************************************


hooray..teruja sungguh bila dapat award nih...TQ kak idah..i luv this award very much..nanti saya clearkan wardrobe saya untuk letak bebaik award nih ok...


moga pasni ader lagi award untuk saya hehehe...tak kira dari siapa ,amatlah saya hargai..

+_______+

3 comments:

Gieyana said...

Al-Fatihah buat arwah...
~ Owhhh...dpt award yer..tahniah2..

hajarus said...

takziah kepada keluarga arwah... semoga arwah pak Akob ditempatkan dalam golongan orang2 yang beriman....

AMIN...

Shyda luv Radzak said...

gieyana..
tq..
yup ni 1st time dapat award..
lagipon ni baru lagi saya join blog..hehe

********************
hajar,
tq atas doa2..amin

MEMORY SONG between ME & HUBBY