MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday 22 June 2009

im happy with u sayang

hubby memang tak penah menghampakan saya...!!


^_____^


walaupon Father's Day untuk DIA ,sepatutnya hubby yang decide nak makan kat mana..tapi bila saya tentukan nak makan kat Kensington ,Hubby tak menolak..TQ sayang..kerana kita sentiasa bersama2 mencari keserasian....menu kesukaan kami ,black papper Lamb Shank.. dhiya ada lam stroller tido..ntah camner ter miss plak nak snap photo dia..>_____<


siang semalam sampai dua tiga kali hubby say tq sebab bagi kad ..Dia kata terharu sebab since kami kawin ,apa2 special day pon ,kad lom penah saya lupakan tanda saya menghargai DIA..DIA pula sering jadikan Bunga sebagai tanda DIA menghargai dan mengasihi saya..

memory lane card greeting.com

abang..semoga abang akan jadi seorang ayah yang baik untuk anak2 kita..dan i tak nampak sikit pon kekurangan abang dalam menjadi suami n ayah kepada kami berdua setakat ini..Amin

*oowwhh.hari nih hepi lagi bila saya kuar dari dapor ,saya tengok Dhiya dah mandi..hubby yang mandikan lagi arinih..*

+_______+

9 comments:

TE-ARE |MOND|™ said...

wah...seronoknya kak shida... moge kak shida sentiasa bahagia bersama hubby tersayang & Dhiya tercinta... Amin!!

Shyda luv Radzak said...

te-are..time kasih bebanyak..atas doa2 tuh..amin

Marsha~ said...

bestnyaaaaaaaaaaaaaaa...... semoga berbahagia selalu

Shyda luv Radzak said...

hai marsha..lama tak entry blog??g mana??

wan muliani said...

salam akak..hehehe comel baby..tukar link ye=)

wan muliani said...

bahagia betol ye..yani pon mengharapkan kebahagiaan mcm akak suatu hari nant=(

Shyda luv Radzak said...

yani,
mudahan2 erk..akk sntiasa doakan yang baik2 untuk yani n sume orang even akk tak kenal rapat org tuh..anyway take k ok..

hajarus said...

wah romantiknyer... hajar doakan semoga k.shida akan kekal bahagia hingga ke akhir hayat.... AMIN....

Shyda luv Radzak said...

hajar..
mudah2an..akk pon doa begitu gak untuk akk n suami...ermm untuk hajar n suami gak...

MEMORY SONG between ME & HUBBY