MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday 21 June 2009

Happy Fathers Day

TO MY DAD ,Mohd Nor Bin Ghani..

&

TO MY HUBBY ,Abd.Radzak Bin Ahmad...

& also to all father in the world...

arinih tak dapat balek kg Pilah sambut ngan abah sebab since FIL passed away arituh,penat sangat kami nih berulang alik ke Rembau..


last nite balek dari last tahlil ,jam dah pon kul 11.45 pm..pas tidokan Dhiya lam baby cot ,saya pon standby...tepat kul 12 ,saya pon g kat hubby yang sedang leka tengok Star Movies..saya salam n wish n kiss kiss...nampak sangat hubby terharu bila memeluk saya..n tambahan pula bila saya menghulurkan kad padanya..



hubby said "tq sayang..i luv u.."bila bukak kad tuh hubby senyum bila baca ucapan dari Dhiya gak..( tp tulisan ummi Dhiya )Heeeeeeeaaaa


^_______^


hubby cakap malam ni nak makan luar untuk celebrated..apalagi dalam kepala saya nih dah tentulah makan steak kat memana favourite place kami...samaada kat Coffee Mug , Keansington or Royal Bintang....owwhhkk tingat plak Lamb Shank kat Keansington..


abang..semoga abang gembira bersama ummi n Dhiya...


UNTUK ABAH...,






























































































4 comments:

c-idah said...

kita lum clebret lg fthrs dy..
hehehe..

c-idah said...

happy fthr's day to yr dad n yr hubby....

hajarus said...

sekali lagi maaf k.shida lewat ucap takziah atas pemergian arwah FIL akak ke Rahmatullah.... hajar dah beberape hari xbuka blog...

Takziah juger kepada seluruh ahli keluarga arwah...

AL-FATIHAH...

Shyda luv Radzak said...

c-idah...
ala celebrated kecik2 jer kami ertiga nih..hehe..hepi fthers day kat hubby k.idah sekali..

******************************

hajar ,
takpe akk tahu hajar tak buka blog arituh..anyway tq bebanyak atas doa n ucapan takziah hajar...
lebiu

MEMORY SONG between ME & HUBBY