MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday 6 November 2009

1 Syawal 1430

hepi Friday..saya doakan rakan2 blog saya hepi n sihat sejahtera..Amin..

untuk entry kali ni saya cuma nak masukkan pic2 Raya walaupon raya dah lama berlalu...sebenarnya saya sekarang leka melayan facebook n pic2 ni dah lama dah pon saya upload dalam facebook saya..cuma dalam blog jer saya ketinggalan..

pic2 semua ni just masa Raya pertama jer...


1st day Raya....tq lah kat tripod Nikon D60 yang tolong amikkan pic ni..:-)

pic2 kami ambil di rumah kami selepas hb balik dari sembahyang raya..n sebelum kami bergerak pulang ke kg hb d Rembau...

gembira kerana kali kedua beraya dengan status sebagai isteri...raya kali pertama dulu that time saya pregnant...

but this year raya,kami dah beraya bertiga bersama puteri kami DHIYA ALISHA


bukan senang nak amek pic si kecik nih..:-)

*******************************************************
and pas bergambar ,kami gerak ke Rembau..kat sana kami dapat jumpa n beraya sekali dengan abah mak n adik beradik saya sebab ayah saya pon orang Rembau so dari kecil lagi 1st raya kami mesti pulang beraya d Rembau..
so tak jadi masalah pada saya kebetulan saya pon dapat orang Rembau..Tahun lepas pun plan sama gak,mak abah n family saya bersama2 beraya ke rumah mertua saya dulu..mak abah 3 kereta datang dari Pilah..
then baru kami ke rumah pakngah kami..abang kepada ayah saya...

pakngah saya yang sebelah abah tuh...


and seterusnya kami beraya ke rumah sedara2 terdekat abah...



yang best tahun ni sebab adik saya Ita beraya sama..kalau tak , mmg tiap2 tahun 1st raya mesti d kg mertua d Johor...tapi tahun ni her hb takpat cuti lama so they all beraya d NS..apalagi meriahlah sebab kami dapat beraya bersama si kembar dia tuh..:-)


+_______+


and bila lewat petang tuh abah mak n adik beradik balik ke kg Pilah ,saya n hubby meneruskan beraya ke rumah sedaramara hubby pula yang ader kat rembau...n malam tu kami terus balik ke Seremban...

psssttt..dalam kami 8 beradik ,semua ader berya d rembau cuma my sis n family jer takder sbb 1st raya dia mmg beraya umah mertua d Bt.Kikir...so tak complete n kurang best..

1 comment:

hajarus said...

wah sehari suntuk k.shida beraya yer... meriah tul kan... best bila dapat kumpul reramai ni... tiba2 teringat suasana raya hr tu... bestnyer...

MEMORY SONG between ME & HUBBY