MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday 9 November 2009

kemeriahan itu masih terasa

ni nak masukkan pic2 masa open house kat rumah saya...macam tahun lepas kami buat open house 5 kali..bukan aper kami sajer ikut peringkat2 maklumlah senang nak handle..bila terlalu ramai nak borak2 pon susah n tambahan pula keadaan rumah yang comey nih,..

^_____^
ahaks..;
so sekali buat kami just jemput dalam 7 family jer...

tapi jamuan nih semua kami buat waktu malam coz senang n selesa..waktu siang time orang kerja n hubby lak masih berpuasa..

yang penting keluarga dari sebelah hb dari rembau ,keluarga saya dari Kuala pilah n rakan2 terdekat hubby yang di jemput semuanya datang...






****************************************
yang pic2 kat bawah ni masa last day kami buat..masa tu 29 Syawal n hubby pon dah last berpuasa 6 masa nih..
menu wajib yang mesti ader setiap kali kami buat jamuan..lamb n chicken black pepper....kami just beli yang dah marinated kat Jusco..n kami bakar..sampai pening kepala berturut2 makan lamb..+____+

malam tu menu yang saya masak sendiri ialah laksa penang..hubby pada mulanya just nak tempah jer sebab taknak menyusahkan saya yang berbadan dua nih..hehehee..tapi bila saya kata saya nak masak sendiri,apatah lagi d bantu oleh adek2 saya ,hb setuju.....

satey ayam+daging+ketupat pula hb tempah kat R&K sate...kami memang suka makan kat R&K satey sebab kuahnyer lagi sedap dari satey Samuri..^__^

laksa ni sedap sebab saya guna ikan kembung fresh..so kuah nyer pekat n lengkap semua rencah n bahan2 sampingannyer...apatah lagi kuah sentiasa panas sebab saya sentiasa tenggekkan kat atas api yang perlahan..( siap bwk tong gas kat kuar)


kepenatan puteri saya si Dhiya nih...nasib baik Dhiya ni baik n tak banyak karenah..

Dhiya akan duduk diam kalau makanan ader kat tangan dia...

tak sah kalau makan2 kat rumah saya tak dihidangkan dengan aiskrim..bukan untuk anak2 sajer tapi untuk mak ayah budak juga...apalagi kalau bukan favourite kami berdua tuan rumah nih..La Cremeria lah pilihan kami ...

akhir kata terima kasih dari kami tuan rumah kepada semua tetamu yang datang beraya ke rumah kami...

memang pic2 ni tak lengkap sebab ramai yang takder tapi jangan kecik hati sesaper yang dah datang beraya kat umah,pasti tahu anda mmg menghadiri jamuan ni..

kepada adek2 saya tq sebab sudi membantu....ermm bkn tolong kosong tuh..ader gak sumbangan dari hubby untuk adik ipar..heeeeaaaaaaaaa

2 comments:

hajarus said...

wah... meriahnyer k.shida... walaupun kepenatan tp puas hatikan....

sHi Ma said...

yo lah dot, meriah eh... tapi tahun nie den x poie pun umah ko... sorry

MEMORY SONG between ME & HUBBY