MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday 19 November 2009

welcome back..welcome home...


alhamdullillah kul 1 pagi tadi saya n hubby dah selamat sampai ke Msia..tq to hubby coz bawak g holiday ke Bali hadiah sempena our 2nd Anniversary ,27 oktober 09..

selama 4 hari di Bali,saya begitu rindu pada puteri kami Dhiya Alisha yang kami tinggalkan dengan mak abah..setiap hari saya kol mak tanya kabar Dhiya..n masa d sana dapat pula berita buruk yang my sis & her child lemas tengah laut apabila bot yang diaorang naik bersama staf2 AG terbalik...apapun thanks to God sebab mereka selamat but now they all still trauma..

sampai jer rumah kami ,terus jer saya g lam bilik kiss n kejutkan Dhiya walaupon dah kul 1 pagi..terkebil2 bila melihat ayah n ummi yang dah tinggalkan dia 4 hari dengan uwan nyer...

+_____+


b4 ni,setiap kali kami g holiday ,kami tinggalkan Dhiya d kg saya d Kuala Pilah...tp kali ni my hb minta mak abah saya duduk d rumah kami jer..so lagi bagus ,samapi jer rumah leh jumpa Dhiya walaupon dah lewat pagi..tak perlulah kami tunggu keesokan hari untuk balik ke kg jemput Dhiya...

seronok bila anak dah makin maju n mmbesar..apatah lagi Dhiya dah pandai jalan..so sweeet........



semasa d Bali kami sangatlah kangan sama Dhiya...kami berdua sering tgok pic Dhiya lam wallet ,n pic2 Dhiya dalam hp..

^_____^ terhapus segala kerinduan bila dapat jumpa Dhiya...

ermm..pic2 d Bali lom sempat d upload...+_____+

anyway tq to hubby sebab walaupon perut saya mmboyot sekarang nih ,hb still nak bawak saya g holiday n saya tahu holiday akan menambahkan lagi kemesraan & keintiman kami suami isteri..Amin

8 comments:

myQza said...

selamat kembali!

sweetmama HANA said...

welcome back adot...
wah msti sonok kn...
nti cpat2 la upload pic ek...
:)

sHi Ma said...

moga ianya akan kekal hingga akhir hayat...

bila pula nak bawa dhiya melancong tue... huhuhuhu..

hajarus said...

wah bestnyer k.shida g holiday lagi... ke bali plak tu bestnyer... patut la lame xupdate n3 yer.. jangan lupa publish pic2 holiday kat sana yer...

Shyda luv Radzak said...

tedi..tq erk..

Shyda luv Radzak said...

tq cik..insyaallah nanti aku upload buat masa skrg maleh plak..esok lusa lah ..

Shyda luv Radzak said...

shima,
tq atas doa tuh...kami mmg selalu doa begitu agr bhgia nkekal selamanya..dhiya akan tiba masanyer nanti kami tntu bwk dia g jalan..

Shyda luv Radzak said...

hajar..ermm mmg best sebab dpt spend time ngan hb jer..ok nnti akk upload pic2 yer..

MEMORY SONG between ME & HUBBY