MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday 13 July 2009

bit tired but im still happy..


happy Monday semua..

senyum2 lah sentiasa walaopun biasanya ari Isnin nih adalah hari malas sedunia..+___+

Jumaat @10 July 09


saya belanja adik beli bra ..hehehe

pas beli barang sikit ,kami teringin nak makan Kenny Rogers ..tapi adik saya nak makan steamboat..so saya pon take away Kenny Rogers tapi kami makan d Johnny's Restaurant..

Dhiya pon sibok nak baca menu kenny Rogers tuh..:-)

sementara tunggu steamboat masak kami makan ayam Kenny Rogers tu..apalagi perut dah kenyang makan ayam, puas dok menghabiskan steamboat pulak..dahlah malam sebelum tu masa j card saya makan steamboat gak ngan hubby..so skrg dah mual rasanyer..hehe






******************************************************

sabtu @ 11 july o9


saya ,adik saya n Dhiya g kenduri sedara kat Golf Club Tuanku Jaafar...Hubby tak dapat join sebab kena turun site pagi tuh...mak,abah ,kak watie n adik saya Ani pulak dari kg ,so saya tunggu mereka kat Senawang then kami ke Golf Club sesamer..


sampai kat sana mak terus jer dukung Dhiya..


pakngah saya yang ader kat wedding tu pon sibuk bermain ngan Dhiya sebab pakngah memang suka budak2..






kat wedding tu terjumpalah kawan saya si Shima PD rupanya pengantin perempuan sedara saya ni classmate Shima..kecik dunia nih..:-)


pic pengantin pon saya tak snap .takpe saya pasti nanti mesti ader pic pengantin kat blog Shima tu..

^_____^



balek dari kenduri kami singgah di Giant senawang..pas kami beli barang2 ,saya bawak mak abah makan kat Pizza Hut..ader plak terjumpa kawan lama abah so kami ajak join makan sekali.





pas makan piza kami 2 buah kereta pon terus balik ke kg Kuala Pilah..



********************************************************


Ahad @ 12 julai 09


kami g Sri Menanti sebab ader majlis kat sana sempena 100 tahun Istana Lama Sri Menanti..macam2 jualan ,pameran ,promosi di adakan...






sempat kami merasa makanan2 dari pelbagai booth2 Undang..




saya sempat membeli dulang rotan yang dijual di gerai kraftangan kat situ..

sedang memilih dulang rotang yang sangat cantik buatannya..

yeah..itulah aktiviti saya Jumaat ,sabtu & Ahad..malam tadi saya sampai dari kg...sian hubby dah lah tangan sakit ,wife plak sibok g sana sini...lega hati hubby bila saya n Dhiya selamat sampai ke rumah..



14 comments:

sHi Ma said...

yelah dot, kecik dunia nie, jgn tiba2 kita jumpa masa tu kita sedara pula kan.. huhuhu..
la de pun harap gmbr dari kau, gmbar den xbape clear, maklum lah camera hp je... kita pun lupa nak ambk gmbr bersama yek... ^__^
---------------------------------

Shyda luv Radzak said...

takyah lah kito sedara..sobab sedara den msti dtg bilo den kawin dulu tu...hehehe..kali ni ko pon taknak gak datang akikah anak den huhuhu...
den leko amic pic den jo pngantin pon den tak amek maleh...

c-idah said...

amboi...
meriahnya weekend dia..
jeles tuuu!!!

akk dh dua weekend dok kt umah,hubby outstation..hukhukhuk
ape leh wat..

wah bestnye dpt jumpa rakan blogger
ek...
sallah korang xambik gambar
sesama....

Shyda luv Radzak said...

akk selalu ker hubby outstation??takpe dok umah ngan anak2 pon best gak kan..saya ni ader time g jalan gak tapi ader masa dok umah gak tak ke mana2..hehe

Anonymous said...

hai..bestnyer g jalan2 aktiviti penuh ajer..cantik adik2 awak tu..eee comey nyer dhiya...

Shyda luv Radzak said...

saper erk..anyway tq lah yer..diorang tak cantik sweet jer like they all nyer sis..:-)jgn marah erk..awk ni silent reader jer ker..buatlah akaun..dhiya pon cute like her mom..salam kenal.

myQza said...

wah!! full weekend dgn aktiviti jalan2 makan2.. ekekekek.. i ske bab makan2 jek.. ekekekeke..

hajarus said...

wah... bestnyer kak shida... hari2 jalan2 cari makan... memang hajar sker bab2 makan ni... muahaha...

Izan@mamaAdam said...

Shida, manyak nyo cito dalam satu post, tak sompek nak baco laie. Nanti ese tandang laie nak baco boto2 concentrate. Skang tak leh Adam dok tarik tangan ajak main... he he..

Shyda luv Radzak said...

sitedi,
semua org suka makan kan..hehe

Shyda luv Radzak said...

hjr..makan mg best tu yang badan tak kurus2 hehe..

Shyda luv Radzak said...

mama adam,
bukan aper bnyak na citer nanti tak entry bertangguh2 lagilah pening..anyway tq yer sebab mama adam join baca..muakhs

c-idah said...

mana menghilang wahai temanku...

Anonymous said...

adik2 u mmg comel la...hahaha...
tu yang penting ok....
update la blog slalu...
bkak2tak update pun...busan arh...
~from: your lil sys....~

MEMORY SONG between ME & HUBBY