MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday 10 July 2009

malam J card yang menyesakkan

semalam adalah hari J Card Jusco seremban..tak tahulah samaader Jusco tempat lain pon sama serentak buat J card or tak..

oohh..saya turut pergi untuk menyesakkan lagi Jusco yang terlalu crowded dengan orang ramai..kebetulan adik bongsu yang belajar kat Poli Pd bercuti d rumah saya,so dia yang nak jaga Dhiya kat rumah..

elok juga Dhiya tak ikut sebab penuh sesak apatah lagi virus ader memana paling mudah berjangkit pada bayi..lagipon bila tak bawak budak kecik,kita akan lebeh selesa untuk membeli belah..
kebanyakkan semua barang2 ni ,comforter2 & barang2 elektrik hubby saya yang pilih..

kami hanya membeli keperluan yang perlu sahaja..set2 comforter Akemi n Windsir..hubby turut membeli bedsheet untuk adik2 saya ,mak hubby n mak saya..kami beli rice cooker untuk raya , juice maker n GreenAire untuk rumah n ofis....

untuk saya sendiri,saya hanya beli sandal cleef sahaja..yang lelain semua keperluan rumah kami..

akhir shopping tu saya g redeem untuk voucher ,saya dapat rm130..nanti leh lah saya guna voucher ni untuk shopping lain kali pulak..



saya dapat rm130 voucher..hooray..

then macam biasa kami makan steamboat kat Johnny's Restaurant..untuk adik saya kat rumah kami tapaukan nasi goreng spicy ...

jap lagi kami nak g Jusco lagi tapi rasanyer saya tak membeli belah pon..sajer jer nak g jalan bawak adik saya nih...

+_______+

maklomlah dok seremban nih shopping yang ader cuma Jusco jelah yang better..kalo dok KL tu lainlah..banyak lagi mall...:-)

10 comments:

hajarus said...

wah... bestnyer bershopping sakan yer....

myQza said...

wah!! Joli sakan!! sekarang ni mega sale lah... Jusco pun tumpang sekaki.. ekekekek

myQza said...

wah!! Joli sakan!! sekarang ni mega sale lah... Jusco pun tumpang sekaki.. ekekekek

Unknown said...

byknyer shopping! heheheh!!! kat ipoh pon bt JCard, sesak dr luar ieda tgk, maleh nk masok, hehhee!!! ;)

Shyda luv Radzak said...

hajar..shoping time sale kira ok lah kan...hehe

Shyda luv Radzak said...

miaw2..jusco sale giler2 lah

Shyda luv Radzak said...

ieda ,kalo masuk memang padat sangat lah..rimas..

TE-ARE |MOND|™ said...

wah k.shida... shopping sakan yer... dah puas shopping, isi perut kat Johnny's plak... huhu, aktiviti yg menyihatkan... hehehe...

*lama nya x mkn steamboat... (^_*)

Hidayati Farhan said...

wah..bestnya shopping

smpai tggl baby kat umah. hehe

c-idah said...

mak aiiii!!!

shopping sakan la dia..
sok shopping raya entah camne
banyaknye...:)

makanan kegemaran akk tuuu..hehe

MEMORY SONG between ME & HUBBY