MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday 12 July 2009

hope for him..black mentor



macam kamu semua ,saya pon sangat sibok dengan aktiviti harian n tambahan..eehhh..jangan ingat housewife sepenuh masa ni tidak sibok..+____+


pada semua fulltime housewife,sokonglah statement saya ituh..heeeaaaaa


malam ni saya sempat entry this blog walaupon saya baru sampai dari kg...sempat lagi on9 ,sambil mata tengok tv final Mentor nih..


+_____+

walaopun tak teruja ngan Mentor tapi saya n hubby tetap sokong Black..harap dia dapat bawa kemenangan besar jap lagi..


kesayangan saya Dhiya pon dah tido tu ,hubby lak still tengok Mentor...so saya nak teman hubby..


nite semua..

moga kak idah dah baek sakit kepala ,n tido nyenyak malam ni....:-)

8 comments:

Unknown said...

betul 2, housewife sepenuh masa sibuk kan..kadang lebih penat dr yg kerja..org laki mane paham, hhihihih!!! ;)

Shyda luv Radzak said...

ieda...tenkiu atas sokongan stetement tuh..hehe

c-idah said...

hai shida...
kepala nie adalh kurang sikit..
boring dok sakit kepalaq jek..
nk wat keje umah pun susah.
hari nie ok sikitlah..

btl tu shida!!
kita hw nie memang bzy tau!
bnyk keje nk wat kt umah,
boring2 nie lah ngadap blog..
hari2 wat keje yg sama..:(

puas hati tau mlm td blck menang!!
walaupun x ikuti sangat..
yes yes!!

c-idah said...

susahnye nk comment..

c-idah said...

comment dok hilang jek..
pesal ek..

btl tu shida..hw nie memang sibok
hari2..

hari2 wat keje yg sama tau..
seb bek ada blog nie ha..
leh lepas kn boring.

hari nie kepala masih sengal2 lagi,
kurang sikit dari smlm..

oh ya!!
mentor mlm td,puas hati ar coz
blck menang!!
walaupin x ikuti sangat..
cayalah!!!

Shyda luv Radzak said...

kak idah..saya dapat lah komen2 akak tuh..
alhmdllillah sakit pala akk dah kurang..saya plak cirit birit nih apa taknya main bedal je masuk perut nih..

yeye..puas hati black menang kan...

c-idah said...

cirit birit la plak....

tu la main bedal jek sape suruh..
makan ubat cepat...
kalau x panas b****t tu karang..

Shyda luv Radzak said...

kak idah tengahari tadi hubby dah bawk g klinik..doc bagi ubat buang angin..hehe mcm ubat kentut jer kan..hehehe

MEMORY SONG between ME & HUBBY