MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday 8 July 2009

mengambil nikmat berpuasa di bulan Rejab..

selamat terbang kepada adik beradik saya semua...ita & suami serta anak2 ,Atie ,Aboy n abang Nasha..penerbangan mereka dari KLIA ke Kota Kinabalu pada jam 2.05 pm jap lagi..semoga mereka semua selamat sampai d rumah my sis & gembira dengan percutian itu..

+_______+


arini hari ke 3 saya puasa bulan Rejab ni bermula isnin kelmarin....hubby nak join gak puasa tapi memandangkan dia kena makan ubat pada waktu yang telah di tetapkan doc,saya kata tak perlulah puasa..apatah lagi semalam tangan dia kena infection..ader nanah sikit..apa taknyer semua kerja masih nak buat ,still drive macam biasa..ader kalanyer degil dia tuh sampaikan saya dah malas nak cakap..pagi ni hubby g check up lagi kat KPJ tapi dia g sendiri sebab hubby kesian takut saya penat bila puasa..



berbuka di waktu bukan bulan Ramadan amat simple jer .isnin berbuka dengan pizza..saya just kol delivery jer..


super supreme pizza +mushroom soup + garlid bread
semalam pulak saya masak gulai terung telunjuk + ikan kembung ,
saya bubuh tempoyak sikit..punyalah sedap..:-) hubby yang sentiasa menemani saya berbuka juga amat berselera sekali mengalahkan orang puasa..
untuk arinih saya masih lom decide lagi nak masak aper...maybe saya masak or maybe saya minta hubby jer belikan makanan..
^_______^
tapi dalam kepala nih saya dah terliur nak masak gulai daging salai + belimbing + pucuk ubi..

14 comments:

myQza said...

Selamat berpuasa!!

Shyda luv Radzak said...

terima kasih yer miaw2..:-)

Shyda luv Radzak said...

terima kasih yer miaw2..:-)

sHi Ma said...

ya ampun, terliur den ngn gulai terung telunjuk + ikan kembung tu, nyam3 sdpnya... tambah pula ngan daging salai + belimbing + pucuk ubi... prehhh tmbah lah terliur den di buek eh... huhuhu.. mesti berselera berbuka nnti.. ^__^

selamat berbuka puasa...

TE-ARE |MOND|™ said...

daging salai sememangnya amat menyelerakan... hehehe... anywy, slamat berpuasa kak... ;)

c-idah said...

selamat berpuasa yek..

akk bru nk start sok..
bru lpas tut...

sedapnye pizza..

Shyda luv Radzak said...

shima..tenkiu..memang sedap pon kok gulai kg2 nih..ko kat sana biasa buat tak??memang berselera den makan semalam...huhu

Shyda luv Radzak said...

teha..tenkiu..
akk mmg suka lauk pauk camtuh,org kg la katakan !!

Shyda luv Radzak said...

kak idah..selamat berpuasa lak arinih ok..

hajarus said...

uissshh sedapnyer menu berbuka kak shida.. terliur hajar dibuatnyer...

Shyda luv Radzak said...

hajar,
mmg best!!
mesti hajar pon penah MIL masakkan untuk u all kan bila balik sban??

DaKoSue said...

dot nk tanye daging salai ko beli ker ko wat sendiri klau beli nk boli kek mano klau wat sendiri blh ajar hik2...mcm best lak gulai ko masak tuh...den ponah mkn tp x ponah buek lg hehe

Shyda luv Radzak said...

den beli kat p.malam dah siap salai..kok nak salai kat umah takdo kojo den hai..takpo aapo2 resepi ko nak minta ajr den leh tlg ajar..

DaKoSue said...

tu lah masalah eh daging salai bnyk kat negeri 9 topi jalan pun ado kek cni kono salai sendiri lah...khinzir salai bnyk ar kat cni huhu

MEMORY SONG between ME & HUBBY