MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday 9 January 2010

balik kg..

last nite ,saya dah bagitahu hubby yang saya nak balik kg petang ni ..sebab petang ni ,esok , pagi n petang hb sibuk dengan golf..saya tengok mesej kat hp hb sibuk dengan jemputan kawan2 ajak main golf..kekadang bosan gak tapi terpaksa akur dengan semua tuh..

>___<
asalkan hb tak pernah nak larang saya g memana dengan Dhiya ,asalkan jaga diri n berhati2 masa drive..n paling penting fulusnya siap sekali dia bagi..lebiu laling..

lagipon saya bukan nya tak biasa drive sendiri balik ke kg..

baru 2 minggu tak balik kg,sebab last week mak abah n adik2 datang ke rumah saya d Seremban..so baru sesangatlah jumpa they all nih..

lagipon esok ader schoolmate saya kawin kat Kuala Pilah...,tak pergi tak sedap plak sebab bakal pengantin sendiri yang datang antar kad jemputan by hand ke rumah saya d kg.....dia siap pesan kat mak saya minta saya datang gak..maklumlah dulu masa sekolah kami rapat...

winduuunyer....umah saya d kg Kuala Pilah..


n yang pastinya anak2 buah saya yang memang duduk kat kg nih,sentiasa dah menanti..terutamanya menanti sepupu diorang nih,si DHIYA ALISHA nih...


tata..titi..titu...

6 comments:

Ena said...

BESTNYER BALIK KG.. DAH AGAK LAMER X BALIK.. HU3X.. DRIVE CAREFULLY.. :)

Shyda luv Radzak said...

balik kg mmg best..ok ena,,tq

sweetmama HANA said...

cantik r umah omak ekau dot...
klasik gitu... :)

Marsha~ said...

rumah minangkabau... cantiknya rumah shida.... tenang je

hajarus said...

hai k.shida.. dah balik dr kg ker..??

cantik la rumah mak akak tu... nampak klasik..

wan muliani said...

canteknya rumah akak..klasik gitu!bole buat port berlakon ni..ehehe

MEMORY SONG between ME & HUBBY