MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday 7 January 2010

sajer jalan -jalan

khamis@ 07/01/2010


pepagi lagi,adek saya si Hani kol...dia cuti arini n ajak saya g jenjalan..tp tulah nak jalan KL malas plak sebab minggu lepas jer dah 2 kali naik KL..

so macam biasalah kat Seremban ni takder tempat lain nak merayau pon..

>____<


asyik2 ke Jusco ,Seremban Parade..n Terminal One amatlah jarang sekali sebab tak best !!

tapi arini di sebabkan adek pon boring,n dia plak yang jemput,so saya pon sukalah sebab saya tak perlu nak drive..kami pon g ke Terminal One..

kami jadi passenger je yer makteh???

Dhiya sekarang nih dah banyak sikit ragam..maklumlah dah besar..but still berdiscipline

teman makteh survey2 laptop n hp ,tapi tak beli pon..katanya next wik baru beli..


then kami ke Jusco..

























kalo makan kami lagi suka ke Jusco sebab enviroment bersih tak macam kat Terminal One tuh..penuh dengan budak2 melepak,mat bangla n nepal bersepah2...


kami makan kat OldTown sebab adik saya rindu plak nak makan Nasi Lemak Ayam Rendang

ermm..mee kari kat sini memang best pon^___^


untuk makan2 hari ni tadi adik saya plak jadi tokey..+__+
tenkiu yer makteh..memang best kalo sesekali dapat makan orang belanja....mudah2an bertambah rezeki makteh yer..amin

2 comments:

Ena said...

jenjalan & makan2.. bestkann.. lau dpt wat selalu tu memg seronok la tp? hu3x..

sweetmama HANA said...

n dipercepatkan jodoh maktehnyer... hehehe :P

MEMORY SONG between ME & HUBBY