MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday 6 January 2010

makan2 ngan beday gurl

31 Disember..penutup tahun 2009,besday my younger sister..

so kebetulan hubby ader golf d Mantin pagi tuh sampai ke petang,so saya berdua ngan Dhiya ke Nilai jumpa adek saya..

:-)
adik bongsu saya ni masih belajar lagi amek Dip.Business Study kat Politeknik Port Dickson..but now dia praktikal kat Pizza Hut Nilai..kenapa pilih praktikal kat Pizza Hut??sebab ader adek saya tokey pizza kat situ so senanglah dia dapat buat praktikal.....(^__^)



petang tu sebenarnya mak saya di kg ader buat masak2 untuk besday gurl nih..lagipon untuk raikan pointer dia tinggi untuk sem b4 dia start praktikal nih..tahniah dik..tapi saya tak dapat balek kg,so saya sajer naik ke Nilai jumpa adik saya nih,makan2 ngan dia dulu then baru dia balik ke kg sebab mak dah masak banyak untuk jamuan petang tuh..


kami makan2 kat Secret Recipe Nilai.

mangkuk tom yam yang lebeh besar dari kepala anakku..+___+



besday gurl..norsiah..semoga panjang umur dik..amin




Dhiya nih sajer plak nak tayang gigi dia..4 batang atas ,2 batang bawah..




eheheh,,senyum plak^___^


Dhiya tuh macam nak tambah menu jer tuh..tak cukup ker sayang??




wif adik saya no 6 ,Hani




our favourite at SR..Beef Lasagna




ermm..dah kenyang Dhiya??jom balek..nanti ayah dah sampai,ayah tertunggu2 kita plak kat umah...





5 comments:

Marsha~ said...

ms ngandungkan ariq teringin nk makan kamping tu tp takut nk order... huhuuhuhu.. sedap ke?

Ena said...

Hepi belated besday wat adik shida yeh! Moge cepat kawen! ehhh salah.. moge bahgaia dunia & akhirat..
Alahai comeinyer dhiya tayang gigi tuw.. Cute je.. :)

Shyda luv Radzak said...

marsha..sedap bangat..lagipon saya mmg suka kambing........

Shyda luv Radzak said...

ena..tenkiu..kawin??biar dia abes blaja dulu..lagipon dia yg bongsu kawin lambat sikit pon takpe kot hehe

sweetmama HANA said...

sakan tul mak buyung ni makan ye... but jgn lupa jage kesihatan skali tau... :)

MEMORY SONG between ME & HUBBY