MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday 23 January 2010

lama tak entry blog...

lama betul tak entry blog..kemalasan betul2 di tahap gaban...nak kata bz terlampau tak gak ,tapi mungkin ikut mood gak lah^__^

perut dah semakin memboyot n now dah 33week..lebih kurang sebulan lebeh jer nak bersalin..bila dah hampir ngan due date ,Doc dah bagi appointment 4 check up 2kali sebulan..

tapi saya still lagi tak duduk diam..dengan keaktifan si Dhiya ,saya pon turut kena aktif menjaga dia..penat memanglah penat tapi itu tanggungjawab....n saya still lagi ke hulu ke hilir berjalan sana sini ..

+____+
takpe,semoga anak yang bakal lahir pon akan aktif macam Dhiya gak..sebab masa ngandungkan Dhiya pon sama gak..mula2 awal peknen jer saya lemah gemalai loya tapi after 3 month,dah ok dah..

n now saya still gak amek Salindah macam 1st peknen dulu...

3 comments:

Ena said...

lamernyerrr x nampak kan!.. winduuuuu la.. heh3x...
owyh dah 33 weeks dah.. a'a.. x lamer dah tu.. jg diri bebaik ekk? tp tu la.. preegy memg buat kiter sentiasa letih & tercungap2.. haha!!.. tp tu la antara pengorbanan & risiko yg kiter perlu hadapi dengan kerenah anak lg kan!.. he3x.. btw.. jgn over active pulak..

A.I said...

elok la aktif camtu. tp jgn le aktif melampau. kang semput plak :P

take care k (^_^)

wan muliani said...

semoga akak selamat deliver baby boy ni...mest cute mcm mummynya kan..ehehe

MEMORY SONG between ME & HUBBY