MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday 1 January 2010

welcome 2010

hepi new year 2010..
semoga kehidupan saya n anda semua akan lebih bermakna dengan semangat dan azam tahun baru nih..:-)

2009 begitu banyak meninggalkan kenangan buat saya dah kehidupan saya..alhamdullilllah,rumah tangga yang di bina selama 2 tahun 2 bulan 4 hari nih,kami lalui dengan baik ditambah pula dengan kehadiran Dhiya Alisha pada 24 nov 2008...yang menambahkan lagi keintiman & keakraban hubungan kami suami isteri..


antara kenangan yang masih saya ingat dalam 2009...

JAN o9

Dhiya at 2 month


FEB 09

Dhiya at 3 month

MAC 09

*this month saya start create blog saya sendiri..sekadar catatan masa lapang...
*12/3/09- me n hubby ke Bukit Tinggi Padang Indonesia..sekadar jalan2,kiranya honeymoon kami pas saya habis berpantang^__^


at Airport Padang



seminggu pas balik dari Bukit Tinggi ,kami berdua g holiday ke sarawak pulak..sajer gak jalan makan angin..saya minta hb bawak g sarawak sebab saya tak pernah sampai ke situ berbanding dengan hb yang dah 3 or 4 kali..

at Perkampungan Budaya Sarawak


APRIL 09

Dhiya at 5 Month

10 April my beday..n macam biasa every year at my beday,hb bagi duit rm___up to me lah if duit tu saya nak shopping or 4 saving..tq ling
then malam tu kami bertiga celebrated my beday kat steak Coffee Mug Oakland..
and hadiah percutian ke Perth pada Mei..

MEI 09

Dhiya at 6 month

seperti yang dijanjikan..hadiah my beday..25 mei saya n hubby ke Perth Australia..tinggalkan Dhiya kat kg buat kali ke 3..


alhamdullillah ,bak kata doctor Kala,kemungkinan baby kedua yang bakal kuar ni di proses d Perth..+___+

JUN 09

hepi fathers day to my hubby...saya just bagi kad jer kat hubby..




pic kat atas tu Dhiya genap 7 tahun


malam tu we all sambut Fathers Day kat Keansington Oakland..


19 June-
perginya bapa mertua saya Hj Ahmad yang dah beberapa tahun terlantar sakit..~semoga roh arwah di cuhcuri rahmat..amin~

**hubby patah tangan akibat tergelincir dari tangga..duduk wad KPJ seremban selama 2 hari..
sedang meneliti hasil x-ray..

JULAI 09


** 17 Julai-check up kat KPJ ,di sahkan pregnant..hubby terlampau hepi n terus bagi sejumlah wang seperti yang hb pernah janjikan..

** 18 Julai..Dhiya Akikah n Cukur Jambul..
habis kepala Dhiya kena lanyak..


then sunatkan..........sian meraung Dhiya


di botakkan..


OGOS 09
Dhiya at 9 bulan


SEPT 09

Dhiya dah tumbuh gigi..dah pandai jalan2 jatuh.n terus jalan tegap....

**9/9/09-hari pertunangan kami..so kami celebrated keesokkan harinya..

berbuka puasa at De Palma Ampang

OKT 09

Our 2nd Anniversary 27 Oktober

bunga 1 kemestian dari hubby..
then malam tu dinner kat Allson Klana Seremban

semoga kebahagiaan sentiasa bersama kami ..amin


** Syawal 1430 disambut dengan sederhana tetapi meriah dengan adernya Dhiya pertama kali dalam perayaan kami..


NOV 09

14 -18 Nov 09-holiday ke Bali



hepi Besday Dhiya...24 Nov 2009

terus buat buku ASW 2020 Dhiya..memang plan nak buat bila umur Dhiya cukup setahun..duit2 Dhiya yang sedia terkumpul b4 ni terus masuk lam buku..di tambah lagi hadiah dari ayah untuk Dhiya rm500 sempena besday Dhiya..


**hubby bawak besday girl jenjalan n tido kat Kl

besday cake 4 Dhiya....

**27 Nov 09-raya haji..

a hepi long life together..


pic Dhiya genap setahun


30 Nov- hubby belikan hadiah beday 4 Dhiya..ummi pon dapat sempena hadiah Anniversary arituh..

tq hubby..

DIS 09

Dhiya semakin membesar dengan baik ,rajin berjalan n dah kuat minum susu..

10/12/09-beday hubby yang ke...semoga hubby akan dilindungi allah selalu,n di lipat gandakan lagi rezeki serta akan sentiasa bahagia bersama ummi ,Dhiya n anak2 yang bakal keluar..amin
lom celebrate lagi sebab hb kata akan bawak saya n Dhiya makan2 d KL..

apapun semoga segala kenangan 2009 akan tetap segar dalam ingatan..n semoga tahun baru 2010 juga bakal mencipta kenangan n cerita2 terindah dalam hidup saya...

untukkmu hubby yang tersayang,

5 comments:

hadina said...

slmt thn baru 2010..
semoga kebahagian kan sentiasa menjadi milik kite semua....
seronoknye dpt gi jln2 mkn angin kan...nak g jgk lah nnt.....hehehe...abg dah janji thn ni dia nak bw g jln2...dlm malaysia je ah...ok lah tu kan.. :)

Shyda luv Radzak said...

selamat tahun baru ena..tq ats doa2 tu..hope ena n family pon akan hepi sentiasa..ermm jalan2 kat memana pon ok asalkan hati kita senang n bahagia...

wan muliani said...

selamat tahun baru akak..susah nk jumpe org sebahagia akak..tuah badan kan...ehehe

Shyda luv Radzak said...

yani..lama tak masuk blog akk..tq yer..amin

sweetmama HANA said...

myb dh lmbat, but nk ucap gak...
hapy new year dot... :)
hope kebahagiaan sentiasa milik ku n milik mu... :D

MEMORY SONG between ME & HUBBY