MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday 30 December 2009

bila hati merajuk

hilang merajuk ni...bila dapat bunga last nite..

taaaa...daaaaaa ^_____^

biasanyer tak semestinya saya dapat rose jer..bunga ni pon dapat gak^__^

memang bukan satu kejutan pon sebab dah selalu dapat bunga dari hb walaupon hari2 biasa..ni memang kebiasaan hb since saya kenal hb..tu cara hb menghargai orang kot,,specially saya as his wife..

beday dapat ,anniversary dapat ,bersalin pon dapat,merajuk pon dapat...amin ya rabbal alamin..

maybe hb ni dah berumur so jiwa hb ni romantik ..dulu masa saya tak faham hb,saya pon heran kenapa hb bawak bunga untuk saya padahal bukan special day kami..tp bak kata hb dia sesajer bagi,n tak semestinya kita bagi bunga masa beday or hari2 special jer..

+___+
but now,saya dah faham n takkan tanya lagi dah,melainkan just cakap 'TQ sayang...'

pasal semalam plak saya merajuk sebab hb 4 hari berturut2 hb main golf..bukan taknak faham hobi dia tapi melampau2 plak berturut2..tu yang balik bawak bunga tu nak pujuk saya...

tapi takpe kan ; merajuk2 manje namanyer

bila saya merajuk ,Dhiya lah jadi peneman ayah..temankan ayah tengok Animal Planet

ni pic2 Dhiya yang saya snap pagi tadi..........

Dhiya memang rapat dengan ayah...

4 comments:

sweetmama HANA said...

alolololo...
biase r tu dot..
tetambah lg tngah pregnant ni...
perasaan nk bermanje tu mmg lebih ckit... n time ni la kita nk mengade lelebih ckit... :P

hajarus said...

o... k.shida majuk yer...
wah.. dpt bunga cantik majuk lagi ker... hehehe...

Ena said...

wahh romantik sungguh.. bestnyer dpt bunge.. x per merajuk manje.. ena pun ader peel tu.. kuat merajuk.. Nggeeee..

Marsha~ said...

bestnyaaa... kalau macam ni hari2 nak merajuk.. hehehe

MEMORY SONG between ME & HUBBY