MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday 16 December 2009

im getting chubbier

makan..makan..makan..

tak pregnant pon kuat makan ,apatah lagi bila dah berbadan dua nih..apa sahaja yang terlintas lam kepala nak makan,mesti time tu juga kena ikutkan..manalah tahu kalo tak di ikutkan air anak nanti meleleh2 plak kuar nyer....huhuhu



>_____<
citer pasal makan memang tak penah abes samalah macam u all n org2 lain...teragak je nak makan mesti kena g..ade 1 malam tu teringin nak makan kenny rogers tapi hb kata esok malam baru kita g sesama makan sebab malam tu hb ader meeting ..tapi saya kata nak makan malam tu juga nanti anak lam perut tak leh tido..at last saya tumpang jer hb kuar sesama n dropkan kami kat jusco..balik dari meeting baru hb jemput kami..



mengidam nak makan menu yang biasa saya ambil jer setiap kali makan kat KR nih+___+

esok paginyer pon bila hb dah kuar g keje,saya n Dhiya kuar lagi...bawak Dhiya cari barang n kami makan kat Chicken Rice Shop seremban Parade..

saya amek menu yang biasa saya amek jugak,asalkan mesti ader favourite saya kerabu mangga n oyster taufu tuh..+___+

kepenatan menemani ummi nyer^___^

*************************************************

kisah pagi tadi plak,pas subuh tadi hb tanya saamader saya jadik ke balik kg amek mak m abah saya..sebab last nite dapat berita makngah saya ( sebelah abah meninggal dunia ) kat Seremban nih..so saya kata balik juga sebab mak abah takder saper hantar naik ke Seremban...sebab adik saya saru family sedang bercuti umah mertuanya d JB...


so kul 8.30 am tadi, saya pon terus drive ke kg kuala pilah...hb tak dapat ikut sebab memang hb banyak sangat keje arinih..

muka Dhiya pagi tadi yang tak mandi pon...(malas nak guna car seat )

sampai jer kg ,mak abah dah siap,mak dah siapkan breakfast unt saya..pulut sambal+telur mata kerbau +milo panas..so pas sarap saya tukar ke baju kurung ,n siap2 amik wuduk nanti senang nak baca yaasin..mak plak mandikan n siapkan Dhiya........

so terus ke Seremban..pas selesai pengkebumian... saya terus bawak mak abah ke umah saya..hb suruh mak abah saya tido umah kami dulu dalam 3 4 hari then barulah kami hantar balik ke kg...

ermm bila mak abah ader umah,leh lah plan ngan hb buat hobi lama kami masa Dhiya lom lahir iaitu tengok wayang...mak leh tlg jaga Dhiya..hehehe

psssstttttt...malam ni my sis n family dari KK Sabah sampai ke sjung..so aper nak plan untuk esok erk..cadang nak g KL dengan dia berdua jer...tapi tengok dulu pada keadaan..

6 comments:

Dina said...

Ohooooo.. 'my sis' yang diwar-warkan dalam FB tuh orang dari KK yea.. tawu dah sape..
Hik hik!

Meh ler datang KL..
Dok sini malam sok.

Nak berenang-renang pun boley :P

Jumaat balik kampung dengan along jom kalo sudi..

Shyda luv Radzak said...

yelah along...siapa lagi kalo bukan ummi..hehe
insyaallah nnati m.lang tanya ummi..
berenang2??tak boleh lah long perut macam pelampong..

sweetmama HANA said...

wah sakan ko ye dot...
selera besau :P...
hope ko sihat slalu k :)

Bro Framestone said...

chubby comey pe... teman pun chubby gak skrg nie huhuhu....

BroFramestone Blog

hajarus said...

alahai k.shida... xtvt xleh tahan... sedapnyer... xtvt yang paling hajar sker... nyam... nyam...

Marsha~ said...

perghhhh...gambar2 makanan itu sgt membuat tekakku menderita.. huwaaaa...

MEMORY SONG between ME & HUBBY