MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday 9 December 2009

holiday at Bali

entry kali ni just nak upload pic2 holiday kat Bali arituh..14 nov-18 nov 09..
percutian ni adalah hadiah dari hb sempena 2nd anniversary kami pada 27 OKT 09 arituh..

sebenarnya berat gak rasa hati bila hb offer nak bawak g Bali memandangkan tinggalkan Dhiya yang dah pandai bermain2 dengan kami..tambahan pula dengan perut yang memboyot nih...

saya tanya hubby tak susah ker bawak saya g jalan jauh time pregnant??hubby kata tak susah pon,if susah dia pon takkan offer nak g Bali..malahan dia berbangga bawak isteri dia yang sedang kandungkan anaknyer..katanya lagi bukan semua orang yang dapat merasainya..


memandangkan mr hb memang sayangkan semua jenis binatang ,( memang pencinta chanel Animal Planet ) terutamanya burung...so kami pon masuk ke Taman Burung nih..ader bad experience bila saya kena patuk dekat burung n burung tu taknak lepaskan cengkaman nya kat tudung saya..sampaikan saya menangis..

sempat gak kami singgah n jengok hard rock kat situ..mula2 ingat nak tengok2 jer..

at last beli gak t shirt n cap kat situ..ermm tapi untuk kami sendiri pakailah..

jenjalan kat Kuta Beach...kat pantai ni kami just tengok mat & minah salleh surfing...n biasalah kalo dah namanyer omputeh ,sure lah separuh bogel hehehe

sempat gak pergi ke muzium Bali...

hb ni kalau g memana,mesti akan masuk n lawat tempat2 sejarah..walaupon saya tak minat tapi dah disebabkan suami,saya pon kenalah minat..lagipon semua tu berguna untuk tambah ilmu..jadi tak hairanlah my hb ni banyak tahu pasal fakta n sejarah tak kiralah sains ker,agama ker..sebab mmg dia suka travelling ,membaca buku2 ,n paling hb suka kalo ngadap tv mesti citer2 about learning..like national geografic,history..etc

>_____<


nampaknya entry kali ni tak gak saya upload pic2 yang lain setakat ni jer yang dapat..

kalau ader mood saya entry another part at Bali lagi..



3 comments:

hajarus said...

wah... bestnyer holiday kat bali...

Shyda luv Radzak said...

memang best hajar,,,nanti hjar ajk hb g bali k..romantik tau..hehe

GEREK ITU ALIA... said...

bali terbaeeeekkkkk!! aku nak pi lagi!!!huaaaaa

MEMORY SONG between ME & HUBBY