MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday 25 December 2009

destinasi kami..

bila my sis balik bercuti ke sjung ,mmg ader sahaja plan yang kami buat...tak kiralah plan bab2 makan ker,jenjalan ker...

semalam (24 Dis 09),my sis ajak ke Alamanda kononnya sajer jenjalan..anak2 memang sajer kami taknak bawak ,so they all semua tinggal di umah saya sebab mak abah tolong jaga..kalo bawak keempat2 orang tu,termasuk Dhiya,mmg tak jadi nak jalan lah sebab leka nanti dengan karenah diaorang..

sian diaorang kan??heee:-)

so saya decide ngan my sis ,just bawa kereta saya jer ke Alamanda n kete dia park kat umah saya..lagipon macam biasa hb mmg sentiasa isikan minyak kereta saya tu penuh,..bak kata hb saya ni just tahu tekan minyak n jalan jer..+___+
tak kiralah apa hb nak cakap & guraukan ,yang penting since kenal n kami berkahwin ,he never count with me...~ muahks..muahks..muakhs...~
apatah lagi kad T&G saya sentiasa banyak isi..apalagi ..tak risau langsung kalo bab2 minyak n tol nih..asalkan ader kawan untuk saya g jalan,,pasti lepas punyer..+___+


my sis yang dok KK Sabah tu..

kalo ader jumpa Famous Amos ,tak sah kalo tak beli cookies..

ba..cak....leh lak nak sorok badan n perut yang semakin membesar nih...^__^


tu aktiviti wajib my sis tu..saya lum sangat tapi dah terikut2 dah..dah banyak plak mainan si Dhiya kat umah..

lepaskan penat jap..sambil makan cookies..


tukang pilihkan baju tido untuk anak2 buah..

memang orang perempuan begitulah..asalnya just nak window shopping tapi ni dah terlebih shopping..sebab masuk jer kedai ,ader je yang buatkan hati tu tertarik nak beli..kalau tak beli biasanya memang malam tak dapat tdo terkenang2 barang tu..

shopping sudah,belek2 barang pon sudah,makan2 pon sudah,saya ajak my sis balek sebab kul 5pm saya kena ader kat umah..sebab hb ajak balik kg Rembau ,ader celebration besday untuk my MIL..mmg beday MIL ari yang saya ke Alamanda tuh...hepi besay mak..( me n hb dah kol mak dah pepagi tuh wish kat mak..)

saya pon sempat beli bunga n kad kat lovely Lace untuk MIL..hadiah plak memang saya dah siap2 bungkus,saya just bagi tudung yang kami beli d Indonesia..sebab banyak yang saya memang tak pernah pakai ,sebab tak minat sangat pattern nyer..


nanti senang2 kami datang lagi erk.......



4 comments:

Ena said...

sonoknyer shopping di musim2 Y.E.S nie kannn.. mcm2 nak beli.. lau blh nak sume yg berkenan kat mate nie..

Dina said...

Oo00oo bejalan sakan ye korang korang seme..

Okayyy jumaat ni datang umah I pulak!

Shyda luv Radzak said...

ena..
yelah buat rambang mata jer..sume nak beli tp duit tak cukup huhu

Shyda luv Radzak said...

along,mmg ader hajat nak datang tapi bukan sekarang lah kot..nnti we all datang gak macam dulu..tq sebab sudi gak ajak kami datang umah

MEMORY SONG between ME & HUBBY