MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday 10 December 2009

hepi besday to hubby..

hepi besday to my hubby....

arini 10 DEC 09 ,genaplah umur hb yang ker.....??? rahsialah kot..sesaper dapat teka ,memanglah pandai sesangat..



last nite saya dah wish kat hubby..tapi wish kosong jer coz hadiah memang saya lom beli lagi..dahlah hubby demam termasuklah Dhiya..so last nite saya tak tido sangat coz Dhiya n hb keduanya demam panas n Dhiya pulak muntah2...(kesian hb ,time beday plak dia demam..)

but alhamdullillah, tengahari tadi kedua2 nya dah sihat n hubby kata dia akan bawak juga kami celebrate besday dia nanti...

petang tadi bila hubby dah larat ,hubby kena pula g jemputan bacaan Yasin kat Hotel Mesra Port Dickson pas Magrib...kalau tak pergi tak patut pula sebab masa renovation hotel tersebut ,hubby yang dapat projek tu..so sekarang hotel tu dah siap sepenuhnya ,n hubby dapat jemputan untuk bacaan doa selamat n Yassin..


so tak dapatlah kami kuar celebrate malam ni..lagipon bak kata hb kalau makan luar ,belum sesuai untuk perut Dhiya coz dia baru sangat elok demam n muntah2..sebab nanti aper yang kami makan kat luar mesti sedikit sebanyak kami akan suapkan ke mulut dia..(^___^)


u're the greatest husband..


dalam doa saya ,tak pernah lekang daripada berdoa agar suami saya sentiasa di panjangkan umur ,di gandakan rezeki oleh Allah ,n sentiasa bahagia bersama kami berdua..(Insyaallah next baby akan datang )



abang..semoga apa yang kita doakan dalam setiap solat kita ,iaitu kita akan bahagia berkekalan hingga ke Akhir hayat kita ,akan di makbulkan Allah..Amin.

4 comments:

sweetmama HANA said...

hikhikhik abah eh dh mcm baby lak, nk ckup umur je demam... :P

dot kalo ank ko muntah2, ko kena bg susu khas tuk perut dier... ko cari kat farmasi... aku dulu kimi slalu gak muntah n cirit birit... aku bg susu bebelac yg khas utk perut meragam... dier ade kod tuk susu khas tu... :D

Shyda luv Radzak said...

dhiya tak selalu muntah pun cik.tp aritu dia demam,aku bagi ubat bersihkan usus yg doc dia bagi tu yg mntah2 tu..now dah ok dah..tq cik

A.I said...

epi sebeday utk cik abang kau..(^_^)

semoga hidup sentiasa diberkati Allah hendaknya..

hajarus said...

hepy belated besday to en.abg yer... semoga panjang umur & diberkati...

MEMORY SONG between ME & HUBBY