MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday 23 December 2009

ole2 dari Palembang

malam kelmarin punyalah girang hati Dhiya...

eh..ummi pon sama..^___^
apa taknyer ayah dia balik dari Palembang isnin malam tuh.:-)

actually,jumaat aritu my hb g Palembang..( tu yang saya ajak mak abah duduk umah saya tu)ikutkan memang saya g sekali,hb beria ajak saya..tapi alasan saya,tak best jalan perut dah besar macam g Bali arituh..lagipon baru sangat g Bali tinggalkan anak,so kali ni biarlah hb jer yang g..lagipon faktor lain yang buatkan saya tak kuat nak ikut kali ni sebab hb g ikut tour so semua yang g kaum adam,masing2 tak bawak wife..so malas plak saya nak join..

ahaks-;

tp bila hb balik ,saya dengar cerita dari hb yang Palembang pon best tak sesibuk macam Medan,rugi plak tak ikut..takpe,pas pantang leh g kan..
dhiya mengada2 plak bila jumpa ayah..padahal baru 3 ari tak jumpa..


ayah masukkan Dhiya lam kotak sourvenir dari Palembang..huhu menangis lah pulak..


hb belikan tudung untuk Dhiya..

ewah..ewah..syomel nyer anak ummi nih^___^

tudung untuk ummi..
kalau bab2 tudung dari Indonesia ni mmg saya dah banyak sangat.,,setiap kali hb or kami g,mesti hb belikan tudung..tapi kekadang tak semua tudung yang hb belikan,saya pekenan..so simpan jelah..
tapi kalau bab2 kain ela ni hb memang pandai..b4 ni aper yang hb beli semua kena dengan citarasa saya..3 pasang kain dari Palembang ni semua untuk saya..kain cotton,ikut trend..
tak sabar nak tempah walaupon pregnant..

untuk family saya kali ni hb just belikan kuih2 dari sana jer..sebab kalo setakat kain batik,telekong ,baju2 n tudung,dah terlalu biasa hb belikan bila hb g indonesia..


sedang saya n hb borak2,Dhiya yang ader dalam pelukan ayahnyer tertido..tido dengan seluar baru ayah beli dari sana ,n tudung sekali..padahal masa tu pakaikan sebab nak meng"test" jer.

tapi b4 we all tido.saya tukarkan Dhiya bau tido n bukakkan tudung baru nyer tu..nanti rimas plak tido pakai tudung..(bak kata ayahnyer,Dhiya tido dalam iman..hehehe)

5 comments:

sweetmama HANA said...

sweetnyer dhiya pakai tudung... :)

hajarus said...

alalala kiutnyer dhiya pakai tudung...

cantik la kain cotton tu... paling cantik yang colour pink tu kak...

Shyda luv Radzak said...

hhehe

DaKoSue said...

souvenir 4 me x der kew kekekekeke

Dina said...

Bestnyee dapat kain cotton!

^___^


Yang kiri skali tuh paling along suke.. hee.

Maklang bile lak nak datang KL ngan Umi nih?

MEMORY SONG between ME & HUBBY