MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday 25 August 2011

Groceries For Raya


shopping barang2 dapor kat Tesco untuk Raya plak...3 mggu lepas dengan hubby gak shopping groceries untuk stok bulan puasa....

masa ni hari sabtu..Ramadhan yang ke 20....Tesco tutup kul 1 pagi..so sempat lagilah saya tunggu hubby kat umah sebab hubby g Terawih..balik dari masjid trus tukar baju then baru kami ke Tesco....

macam biasa beli apa yang perlu jer..cuma syok lebih sebab kalau shopping ngan hubby memang lah berbeza dengan shopping sendiri....kalau ngan hubby semua benda saya nak capai..rasanya semua org macam tu kan??? +_____+


hubby bab2 membeli belah memang pandai...( bukan apa saya cakap macam tu...sebab ada jugak lelaki /kaum suami tak pandai membeli belah barang2 dapor )
 bab2 pampers pon hubby ikut cara saya...sebab kalau nampak jer diapers mesti nak beli walaupon stok kat umah dah banyak ....


tq hubby...kadang2 kat kaunter huby siap senyum kalau tengok jumlah semua..sambil berbisik kat saya kata "sebulan gaji orang keje hehe' 

saya gelak jer cakap trima kasih sebab saya tahu hubby memang suka bergurau....anyway ,,,tq so much sebab tak prnah berkira dengan sesatunya isterinya yang terchenta ni ...ahaksss



balik dari Tesco hubby belanja makanan kegemaran saya...Garlic Naan Ayam Tandoori @ Restoran Aiza (depan Jusco)..bestttttt..........tapi kami biasa Tandoori kat depan Seremban Parade....mantapppp ...

No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY