MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday 27 August 2011

groceries untuk kampung..


lagi 3 hari nak raya.....kelmarin hubby sruh saya belikan barang2 dapor untuk mak saya kat kampung...hubby suruh tanya mak mana yang patut di beli....lagipon biasanya kami tiap2 tahun tahu tanggungjawab kami belikan apa yang patut untuk mak.....apapon,yang penting bersyukur banyak2 sebab hubby sangat memahami..kebanyakan semua hubby yang bagi cadangan beserta duit....

barang2 dapur raya untuk mak mertua dah pon hubby settlekan..hubby yang beli sendiri masa hubby balik jengok kolam2 ikan kat Rembau..hubby kata terus je dia singgah kat Zemart Chembong beli barang2 dapur mak...

so kali ni hubby suruh saya yang beli barang2 dapor untuk mak saya plak ..tapi kali ni saya g sorang jer sebab hubby g Terawih lagipon Tesco kalau hari2 biasa tutup awal....

hari ni hari sabtu ok...so beg plastik memang takda...ni jer lah barang2 untuk mak..tak sampai pon rm200 yang hubby bajet,,,,sebab banyak brang2 lain my sis shima & adik2 dah  belikan....


1 comment:

sHi Ma said...

untuk ada anak n menantu mcm nie (",)

MEMORY SONG between ME & HUBBY