MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday 13 August 2011

Original Flavour

Arini hubby tersalah beli plak perasa susu anak2... Biasanya Vanilla tp hubby tak perasan terbeli Original...

Biasa tak salah beli pon yang ???dulu awal2 sulu memag diorg minum original tapi lama2 Dhiya taknak.. So bila try vanilla memang dia suka.pastu dhiya nak campir milp lah pulak..saya letak sikit je milo maklumlah milo
kan banyak gula....

Tp Danish tetap minum Vanilla .. Tp bila sekali tu susu Dhiya tak abis.. Danish plak leh d minumnya susu Dhiya smpai abis.. Agaknya danish pon kata lam hati "napalah susu kakak aku ni lg sedap dari aku punya"

Last2 bila bg Danish susu Vanilla langsung dia taknak dah.. Bila letak milo sikit barulah dia nak minum..bertuah punya anak...

Tp kalo ayahnya dah tersalah beli yang original flavour ni, tetap gak leh minum sbb masih boleh campur milo sikit.. So gerenti diaorg leh minum kot...

Belum try lagi sebab susu diorg masih banyak lg.. Hubby mmg suka gak beli susu anak2 tanpa saya pesan.... Hubby nak tukar balik susu ni kat kedai tapi saya kata takyah lah malas susahkan hubby....

Harap2 anak2 boleh minum perasa Original ni...








Sdg taip blog ni Dhiya masuk bilik dgn cemas tanya "ummi mana Danish"

Aik??? Saya pon lari keluar bilik sbb risau gak mana tahu Danish main air dlm bilik air.. Bahaya tu...sbb setahu saya Dhiya & Danish sama2 tgok tv kat luar..

La... Rupanya Danish dah selamay tido atas soga.. Aik? Kakak pon lehbtak perasan yg adiknya dah tertido atas kusi???







Sian gayanya.. Memang kes terlelap lah ni....

Danish.. Danish....

1 comment:

Unknown said...

Hahaha, cian Danish...sungguh prihatin si Dhiya..bagus bagus, dah boleh di harap..

MEMORY SONG between ME & HUBBY