MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday 8 June 2011

blog tak boleh bukak lah pulak...:-(

gud morning uols....
last nite saya dah godek2 my blog ni ..tukar pasword,tukar nama blog,tukar background...maklumlah bila dah berbulan2 tak bukak blog,memang dah takda serinya dah...so harus di ubah sikit !!cuma pic jer lama sdg mencari mana yang sesuai ^__^

tp tulah godek punya godek,entah apa yang saya tukar...tetiba awal pagi tadi my friend shima,text me...dia kata my blog takleh bukak & tak leh di baca...so saya minta je tolong dia buatkan..lagipon bukan arini saja ,kalo sebelum2 ni if saya ada masalah dengan blog or facebook,kat dia lah saya mintak tolong ...sebab dia ni masa kami belajar kat kolej dulu,dia amik course sains computer..so kompomlah bab2 komputer ni dia lagi pakar dari saya..Tq shima,http://duniashima.blogspot.com/....

2 comments:

sHi Ma said...

morning adot, wah rupo2 eh tnyo course den sobab nk cerito pasal den lah pulok.. huhhu.. thank you (",)

Shyda luv Radzak said...

hehe most welkam cma...yelah ko dah byk tolong den

MEMORY SONG between ME & HUBBY