MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday 6 June 2011

UNIVERSAL STUDIO again...

tak sangka saya dapat lagi menjejakkan kaki ke USS buat kali kedua..walaupon saya baru sangat ke sana sewaktu besday saya bulan April haritu...suka sangat...!!Cuma kali ni saya hanya pergi berdua jer dengan Dhiya...

Nak ikutlan plan asal,22 mei tu saya akan ikut hubby ke Bandung sebab hubby ader golf kat sana...Tp last minute isteri2 kwn2 hubby tak dpt join sebab ada hal kecemasan...memandangkan saya dah beli tiket ,hubby tetap ajak juga saya pergi cuma hubby kata nanti bosan sekejaplah time dia main golf..sebab saya takda kawan nak g shopping kat Bandung...At last saya buat keputusan saya taknak pergi,,,walaupon kesian hubby rugi duit tiket :-)

So saya kata dgn hubby saya nak ke USS ngan Dhiya...actually saya plan nak bawak Danish tapi hubby kata nanti leceh...Bila danish dah besar sikit nanti baru boleh bawak...So hubby izinkan saya pergi tanpa dia walaupon hatinya agak berat nak lepaskan kami berdua pergi...

btw,tq so much sebab bagi kebenaran,& bagi belanja untuk ke sana...^__^


yeay..kami baru sampai @Sentosa...



 @Madagascar



 kami nak ronda2 dalam Madagascar.....jommm !!








you got to move it..move it...
you got to move it..move it..











 4D Shrek memang wajib nak tengok...!!Tak tengok rugi tau..



 Dhiya pon bila di suruh pakai spek ni,dia pon seolah2 dah tahu nak tengok Shrek..



enjoy sangat...basah2 muka & shawl kena pancutan air...

 cucac betul2 panas..dapat orange juice,memang sedut habis lah ^__^



 akhirnya walaupon panas,tetap Dhiya tido sebab kepenatan



alahai..kesian anak ummi nih...








 Dhiya cemas bila umminya kena tutup muka dek frankenstein






 Dhiya takut tapi still nak amik gambar ngan orang ni





apapun,kami berdua sangat enjoy dapat pergi lagi ke USS...& sgt2 berharap lagi kalo ader peluang &rezeki,saya memang nak ke sini lagi bawak Danish sekali...



No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY