MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday 12 June 2011

Pizza Hut again..

4 june aritu,saya bawak anak2 kuar jenjalan kat Nilai jer..adik2 pon ada kat sana lagipon diorg sibuk nak jumpa Dhiya dan Danish....saya n adik just sempat ke Ayunar jer...nak ke Ariani langsung tak sempat takut terkejar2 plk nanti....pastu saya terus bawak Dhiya makan Pizza....

kat Pizza memang adik2 saya ada keje kat situ,,tapi kalo adik2 keje tak semestinya kami dapat makan free hehehe....Bayar tetap bayar ok..??Cuma kelebihannya kalo kita beli tu dapatlah topping lebih ker,cheese lebih ker....itu jelah...^__^

so kali ni saya belanja adik yang keje pizza tu jugak (sebab dia dah abis keje kul 4pm )...serupa belanja orang yang tak keje kat pizza..sebab adik saya ni memang keje pizza tapi kalo kat kitchen bukan dia ader selera nak makan pizza sangat pon...

@Pizza Hut Nilai


 dapat belon kat pizza..





 makteh Hani & anak2 buah

 si Dhiya ni yang excited nak makan pizza...padahal baru sesangat ayahnya bawak makan pizza...


 makteh & Damia


 Favourite saya @Pizza Hut..~Meatball Masala..


 beria2 si kecik ni minum cappucino blended...kalau ayah dia tahu,,abislah ni..

Dhiya & her kazen...

pas makan2 kat Pizza Hut,hari pon dah nak magrib..so saya kena balik awal sebab nanti dah malam ..saya taknak lah hubby yang tertunggu2 kami sampai ke rumah...


kat Ayunar tadi ni jelah saya beli..lagipon tak bayak lagi pilihan sebab kedai tu baru sangat di buka...

Sabtu plak,kami tak kemana2 pagi tu...petang baru lah hubby ada golf..so kul 5 tu saya bawak anak2 ke beday party anak kawan saya kat Labu...sebelum tu saya ke Tesco & Jusco untuk mencari hadiah yang sesuai untuk beday gurl...

otw kw beday party @ Labu....

terima kasih my friend Malina coz sudi jemput kami datang...tapi pic kat sana satu pon saya tak capture sebab masa saya datang tu acara potong kek,makan2 dah pon selesai...so mood nak bergambar tu dah takda ...masa dtg tupon beday gurl pon dah ilang tah mana2 main ngan kawan2 hehehehe

.....kul 12 pm,kami anak beranak dah keluar g wedding anak kawan hubby kat Kg Jimah..kami kena g awal sebab kul 2 pm hubby ada golf kat Port Dickson, dengan Yang Di Pertua PD..Tapi sebelum g kenduri tu,hubby trim sikit rambut Danish..aduhh,,sayang plak tengok rambut kerinting Danish d potong...sebab since botallan kepala pas Akikah dulu,rambut Danish memang lom pernah d potong ....hubby kata,biar lah trim sikit nnti apa rupanya kalo anak lelaki bermbut pjg macam ppuan...



Rambut kerinting Danish sedang di Trim & alter..
alalalala..abislah kerintingnya kena cut...

tunggu ayah kunci rumah...b4 gerak g kenduri...


pas balik kenduri...hubby pon ke golf,ummi plak bgtahu ayah nak ke Tesco & Jusco lagi....macam biasa hubby ok jer...dia izinkan..!!so apalagi anak2ku...jom kita jalan2 cuci mata cuci minda terapi money hehehehe

terkedek2 mamat ni jalan takut kena tinggalkan...


kat Tesco...tak banyak beli pon sebab orang yang selalu keluar memang takda apa nak di beli dah sebab kalo keluar jer ada jer barang2 yang akan di beli....kadang2 dah hati tu jer nak kuar takleh duduk rumah....tapi kalo keluar yang penting saya utamakan diapers n susu ...walaupon kat rumah stok sentiasa ada banyak,tapi kalo dah keluar tu pasti akan beli juga tambahkan lagi stok yang ada....


kalo kat Tesco...Cool Blog adalah wajib bagi saya...hehe..mesti beli !!


pastu kami terus ke Jusco plak....beli hadiah2 orang kahwin...memang selalu buat stok kat rumah nanti senang kalo ada jer wedding,takyah fikir2 nak beli hadiah ...pastu sempat plak beli kasut Dhiya...sebenarnya tak terniat pon nak beli kasut dia..sebab kasut yang ada pon dah banyak n boleh di pakai lagi....Tp bila Dhiya yang pegang & amik sendiri,& dia cuba2 pakai,kesian plak...so beli kan jelah apa yang dia minat...bukan selalu pon sebab biasanya ikut jer apa ummi cakap!!

ni lah kasut yang Dhiya pekenan....selera bebudak...



ini plak kasut Garfield ..ummi nya plak pekenan sesuai kalo Dhiya pakai baju kurung...so ummi belanja Dhiya yang ini...


 tapau Big Apple...favourite saya memang yang berunsurkan coklat sahaja ok??


 sebelum sampai umah tu terfikir plak nak tapau bubur untuk anak2...tapi sampai jer kat Marry Brown,ummi nya plak yang teringin nak makan bubur sambal sedap ni.....

5 hadiah untuk orang kahwin...isi semua sama jer...yang penting kalo kami ke kenduri,wajib bawak hadiah sebab hubby paling tak suka datang kenduri lenggang lenggok tanpa hadiah....Hadiah biasanya saya yang bawak bagi isteri tuan umah pengantin,,hubby plak bagi duit kat bapak pengantin...baru nampak cantik & berbudi bahasa kalo ke kenduri kendara dengan hadiah dan duit...



malam tu anak2 makan bubur Marry Brown & Big Apple

comotnya Danish


ehh,,,comot jugak???^__^




2 comments:

Unknown said...

Yeah yeah dah jumpa...jumpa blog ko..adush..pjg amek den nak cr link komen ni..huhuh...

Shyda luv Radzak said...

hehehehee..sebab cerita merepek merapu kan'

MEMORY SONG between ME & HUBBY