MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday 2 June 2011

Pizza HUT..

akhirnya..pas dua tiga hari Dhiya sibuk menyebut nak makan Pizza,barulah kami berkesempatan nak bawak Dhiya makan...ni gara2 iklan Dominos kat tv lah ni...

bukan tak pernah bwk Dhiya makan ..tp rasanya dah 3 bulan kot tak bawak dia g makan pizza...kali ni dia dah besar so memang pandai lah,,asyik ada jer iklan mesti panggil ummi..

"dhiya nak ni.."

"dhiya nak tu..."

kdg2 ayat dia.."nnt ummi beli tu yer.."...haiskhhhh macam2 lah anak dara ku sorang ni...

bab2 pizza plak kalo biasa saya memang sinonim ngan Pizza Hut jer....Dominos memang saya tak pernah layan...Tp kawan2 Fb kata Dominos lagi sedap dari Pizza Hut...entahlah,yang penting kena cuba sendiri baru tahu...Yang jadi masalahnya sekarang Dominos takda kat Jusco..kalo ada memang dah lama dah saya g makan...yang ader pon dalam Terminal 1 (entah ada lagi ke ntah tak hehe)..lagi satu kat town...itu yang membuatkan saya malas nak ke Dominos...

so 29 Mei kelmarin,Hubby plak yang ajak g shopping kat Seremban Parade...katanya ada garage sale kat situ...aikkkk,,camna leh saya tak tahu ni??oooo....hubby baca iklan2 kat tepi jalan tu jer...saya plak jarang nak ke Seremban Parade sebab lebih suka layan Jusco jer...

so hubby kata kalo nak g,mesti g awal sikit sebab kul 2 macam biasa ada golf.. so apalagi pucuk d cita ulam mendatang..kul 10 am kami dah kuar umah...nak senang kami bwk lain2 kereta sebab nanti taklah hubby terkejar2 masa nak g golf,then nak hantar saya balik umah plak...

kami pon shopping2 kat Sban Parade ,,,nak kata borong sgt lat garage sale tu tak jugak..sebab macam biasalah namanya sale tapi saya tgok harga lebih kurang n sama jer macam sale biasa...maklumlah saya kat suka window2 shopping so saya tahulah...so beli mana yang perlu sahaja....

then kami makan kat Pizza Hut..kemain suka lagi si Dhiya bila kami masuk dalam Pizza Hut....

wah wah wah..kemain hepi lagi Dhiya bila masuk Pizza Hut


Danish baru bangun tido
Danish pon enjoy gak makan pizza...
Kami tak order banyak pon sekadar pizza untu Dhiya jer..sebab kami berdua takda rasa nak makan pizza:-)
ni just layan kehendak puteri kami...

borak borak ngan hubby saya tanyalah Dominos sedap tak??hubby tak menjawab tapi siap tangannya tunjuk besttttt..........so kalo dah hubby kata best,,memang best lah kot...insyaallah nanti saya akan bawak anak2 makan kat Dominos plak...^__^




pas makan Pizza..hubby dah nak gerak ke Nilai main golf kul 2pm..so saya kata ngan hubby tak nak balik umah dulu,saya nak g Jusco plak...hubby macam biasa memang bagi punyalah...bukan setakat green lite..tp dah namanya nak perabis duit  money theraphy,,so money kena bagi lah hehehehe


kuar dari Seremban Parade dah tido dah....

ha..macam tahu2 jer dah sampai Jusco...

apalah kena minah ni...


dalam lif pon sempat ummi suruh posing ^__^
ummi suka sebab dapat apa yang di hajati @ Jusco


No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY