MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday 17 June 2011

last episode NORA ELENA

besar sungguh pengaruh drama Nora Elena kan..???sana sini terutama dalam pesbuk,sibuk cerita Nora Elena..cerita Nora Elena di adaptasi dari sebuah novel ,KASIH YANG SUCI...saya pon tak pernah baca Novel tu...



semalam last episode Nora Elena...dari awal pagi bila saya on pesbuk,banyak status rakan2 tentang Nora Elena...sampaikan saya bukan setakat percaya,tetepi memang percaya dah pon yang endingnya si Elena mati...diorang kata ending nya memang tak sama dari novel....

nasib baik time last episode semalam,hubby takda..sebab kul 6.45pm tu hubby dah kuar Tmn Lavender Height ,Senawang..sebab umah Tan Sri Isa Samad ada buat kenduri Tahlil pas Magrib..memang riang lah hati saya sebab kalo hubby ada,memang tak dpat lah tgok Nora Elena concerntrate..maklumlah siarannya kena plak ngan time Maghrib...kalo direct tengok sampai kul 8 confirm tak dapat...

yang penting semalam,saya dapat tengok sampai abis kan???*senyum lebar*

ada ker orang cakap yang Elena mati kena bunuh dek Yvonne yang dah bergabung ngan suami si Nilawati...memula fikir logik jugak sebab si Yvonne tu kan mental...
pastu ada plak kata yang anak Elena mati,tak dapat di selamatkan masa d lahirkan...
dan yang paling lucu bila ada yang kata Elena mati tertembak oleh EID..padahal Eid nak tembak si Seth Tan....

+__+
lucu kan andaian memasing???
apapun,memang hepi ending..saya puas hati sebab apa yang orang cakap semua tak betul...

btw,congrats to Aaron Aziz & Siti Saleha kerana uoll berjaya menghidupkan watak Seth Tan & Elena dengan baik sehinggakan nama uoll semakin glamer...

apapun Seth Tan,itu hanya watak dalam drama u sahaja kan??rasanya kat luar u takkan sebegitu bagi bunga kat wife everyday hehehehehe....

bagi saya plak,saya tetap bersyukur sebab walaupon saya tak dapat bunga setiap hari macam apa yang Seth Tan buat,tapi hubby saya adalah dalam golongan yang suka bagi bunga pada saya...bukan sahaja hari spesial saya ,tetapi bila2 masa yang suami saya teragak nak beri....+__+







No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY