MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday 19 June 2011

Wedding Kazen @Semenyih..

arini,wedding my kazen abang Khairul (biasa kami panggil abang Ayoi)...semalam pengantih dah di nikahkan kat Semenyih,so harini majlis bagi rumah pengantin perempuan.....Tahniah ...alhamdullillah akhirnya selamat juga abang sepupu ku yang ensem ni kawin...

seperti yang d rancang,alhamdullillah saya ,hubby & anak2 tepat sampai kat rumah pengantin perempuan lebih kurang 12.30 noon...pengantin berarak dan bersanding lebih kurang pukul 12.45...ermmmmm memang bagus bila pengantin cepat bersanding...sebab tetamu2 yang ada sempat tengok pengantin...bukannya apa,kebiasaan kalo kenduri kahwin,pengantin lambat sampai adakalanya pukul 2 pm pon pengantin masih tak naik pelamin...ha,,alamatnya bersanding lah korang berdua jer sebab tetamu pon dah bosan menunggu dan ada yang memang balik cepat....

pic2 pengantin tak banyak erk,,,sebab ada dalam kamera my sis...
so saya upload pic2 yang ada dalam kamera & iphone saya jer

+___+

kami baru sampai...

Dhiya hepi dapat jumpa mama nya..walaupon Dhiya tertanya2 kenapa mama tak bawak anak2 termasuk si kembar





zura pon ada datang dari Putrajaya,,,dtg ngan hubby dan anak2..


Selamat pengantin Baru my kazen,abang ayoi & wife......semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..










Hadif & ummi , si Danish plak kat uwannya..(my mom)

pas pengantin bersanding,dan kami pon dah kenyang makan,saya & hubby kena gerak balik..sebab hubby ada golf kat Staffield,Mantin.....so saya drop by hubby ,dan saya terus balik tapi saya sempat singgah kat Nilai sebab hantar adik saya balik....

Sempat lagi posing syok sendiri while waiting my sis ...

sampai Nilai,adik saya blanja pulak saya & Dhiya cendol sedap kat area2 Mydin tu....nama gerai cendol tu cendol BMI...since 1985 cendol BMI ni wujud..kat stall tu rojak pon ada dan memang sedap lah rojak kat situ..cuma tadi kami kekenyangan makan kat kenduri,so kami tak larat nak makan rojak lagi....

sedap cendol ni..orang datang makan pon sentiasa ramai...kalo Kuala Pilah glamer ngan cendol nya,tapi bagi saya cendol BMI ni lagi sedap sebab tak terlampau manis.....


Dhiya makan ABC,,,Abc nya pon sedap.....suka betul Dhiya panas2 terik dapat plak makan ABC


tq makteh..sebab belanja kami berdua makan cendol....nanti kalo kami ke Nilai leh makteh belanja lagi hehehehe

*danish takpat join minum cendol,,sebab danish dah lama di ulit mimpi dalam kereta *

ha...itulah cerita untuk seharian hari ni....apapun,selamat pengantin baru buat kazenku,,,semoga berbahagia selamanya...minggu depan 26 Jun 2011,kenduri sebelah pihak pengantin lelaki plak kat Kuala Pilah....

No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY