MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday 21 June 2011

Domino's pulak....

adoiyaii,,lam masa terdekat ni 4 kali dah makan pizza..masalahnya terlalu kerap sangat ..apa nak buat demi anak tersayang...

sejak Dhiya dah besar dan pandai mintak itu ini,si ayah plak sering ikutkan aja apa yang anaknya nak...terutama bab2 makan..ermmmmmm,mana leh berkira kan pasal nak makan..kalo yang lain2 tu bolehlah berkira sikit dengan anak2 macam permainan ..takkan setiap hari kena beli mainan kan???

ayah kol tengahari kata ada belikan pizza untu Dhiya...Dominos pulak tu..ummi dah lah lom pernah try Dominos...ramai yang kata Domino's lagi sedap dari Pizza Hut...& hubby pon cakap Domino's sedap....

Gembira nampaknya Dhiya bila ayah hulurkan bungkusan pizza kat dia....


regular size..rm 27.30...mahal jugak Dominos pizza ni...kalo Pizza Hut tak semahal ni kot...tapi dah namanya pon hubby beli yang First Class,so memang lah mahal kan..apa2 jelah janji sedapkan???masa hubby bawak tadi pizza ni dah suam2 kuku so saya heat dalam mikrowave seminit jer bagi lagi panas ....

hubby kata ni perasa baru...saya pon tak banyak tanya macam2 lagi,,terus je mamam...
fuuhhhhh!!!memang sedappppp....rasanya lain dari yang lain.....


leka Dhiya makan pizza...dia boleh habiskan 3 slice...alhamdullillah...
pasni kalo dia tengok iklan pizza,kalo dia sebut lagi nak pizza,tak tahu lah apa nak cakap....boleh memang boleh ummi belikan ,tapi tunggulah banyak hari sikit...sebab baru sangat makan pizza....

untuk saya yang baru 1st time makan Domino's ni,saya bagi 10/10....sebab sedap...pasni saya nak study sikit pasal Domino's ni menu mana yang paling sedap,topping apa yang sesuai untuk tekak saya & anak2....
pasni,bolehlah ummi layan Domino's je pulak......

2 comments:

Unknown said...

Aku pun tak pernah try Domino's ni. Tergoda tgok Dhiya mkn..sampai 3 slice?? kuss semangat..

Shyda luv Radzak said...

Maria.. Dominos sedap.. Nanti aku nak makan dominos jer lupakan sekejap pizza hut hehe
Yer maria, 3 slice dhiya makan.. Betul2 mcm org ngidam hehe

MEMORY SONG between ME & HUBBY