MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday 22 June 2011

KEK SARAWAK...

boring..bila anak2 dah tido,senyap pulak rumah ni...nak layan tv tak tahu napa antara kul 2 sampai kul 5 takda cerita peberet...selalunya saya layan jugak citer indon2 ni..tapi Amanah Dalam Cinta saya malas nak layan plak...sana sini heboh citer Cinta Melody ,Marimar ,,saya pon tak layan jugak....kalo lah saya layan smua cerita2 tu,kompom melekat depan tv..+____+

so on9 lah apa lagi kan....?? sambil makan kek lapis Sarawak hehehe...oooo,tq my sis sebab tolong belikan kek lapis original tang Sarawak...sebab my sis & her family g holiday kat Sarawak last week...biasalah harga sana dapat murah ..dah alang2 my sis ke sana,saya kirimlah...

yang saya kirim...biasalah kirim banyak sebab nanti nak bagi kat kg sikit,mak mertua ,& jiran sikit...

yang dah siap potong2 ni my sis bagi free jer...bagi rasa...

semuanya sedap2...cuma tak leh makan sekali banyak dalam satu masa nanti tekak cepat muak....


ha..dah bangun pon anak2 ummi..lama jugak diorang tido hari ni...apa taknya kalo main tak ingat dunia...kejap2 diorang gelak,kejap2 kang ada masanya salah sorang menangis sebab gaduh..kejap2 kang sayang balik diorang berdua peluk2...alahai anak.....kalo penat sangat tak perlu ummi tidokan diorang...bagi je susu depan tv,diorang golek2 terus tertido....barulah ummi angkat diorang masuk bilik & pasangkan ekon...



tengok tu ada je aksi nya...jangan sakit tengkuk sudah lah nak oi....huhuhu

ni apa lak keje mamat sorang nih??


 bila diorang dah penat main2,baru stop jap isik minyak....sambil leka layan TV




No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY