MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday 25 June 2011

Congratulation SEPAH

Abis sudah demam Maharajalawak malam td... Tahniah Sepah .. Korang memang layak menang...
Jozan still terbaik jugak, dapat no 2....
Nabil bukan saya tak minat , kena jugak sokong org kampung kan.. Tp cuma harapan tu tipis unt dia juara .. Apapon Nabil still beruntung daripada yang lain.. Sebab dia pesera solo & dengan hadiah rm150,000 tu dia sorang yang punya sebab tak
Perlu berkongsi dgn ahli kumpulan...

Saya n hubby plak,memang saja2 betting.. Saya yang ajak
Lgpon ini suka2 jer antara kami berdua.actually betting ni start dari 3 mggu lagi sebelum final... Hubby memang tak berganjak pilih Sepah jadi juara.. Saya plak kejap Sepah, kejap Jozan.. Tapi at las saya pilih Jozan sebab saya rasa diorg boleh menang sebab peminat yg sedia ada dah ramai.. Lgpon diorg berdua dah mantap...

Tapi... Meleset sangkaan ku..
Masa tengok Maharajalawak, mmg kelakar bagi kami berdua kat umah. Apa taknya bila
Sepah buat prsembahan & Apek bagi markah penuh, hubby siap urut dada i sambil kata "wah.. Macam berdebar je ummi".. Tapi saya senyum jelah..
Bila AC nak umumkan keputusan,hubby tetiba cakap kat saya , "ayang..tak jadi lah bet.. Dosa hehehe"
Pastu saya pandang hubby sambil buntang mata & saya kata "kenapa takut ker????

Saya plak yakin lah konon Jozan menang.. Over confident akan dapat rm100 malam tu...
Bila AC umumkan Sepah juara,fuhhhhhh kena gelakkan saya.. Yang bestnya siap Dhiya pon tukang gelak bila dia tengok ayahnya gelakkan saya... Uwaaaaaaaa...

Time tu jugak hubby kata bak 100... Pastu saya kata ala, utang lah erk.. Pastu hubby kata mana boleh hutang2...
Last2 saya bagi jugak.. Yelah kan janji tetap janji.. Lagipon kalo saya bagi po. Semua duit saya datangnya dari hubby.. Sesen pon saya takda datangnya dari saya..:-))

Masa hubby terima duit tu dia gelak jer...sampai nak tido pon hubby gelakkan saya lagi hehehe..
Bukan tu jer ni masa bangun pagi, still gelakkan saya lagi ..^___^

Apapun,tak kisah lah...Sepag menang jadi juara, saya tetap suka...sebab Sepah memang layak...


See??sebelum hubby g keje pagi ni hubby hulur lagi duit untuk blanja balik kg ptg ni.. Berganda2 lagi dari yang saya bagi hubby malam td hhehe...

Saya nak balik kg sebab esok ada kenduri umah sepupu.. Hubby ajak balik sama esok sebab hubby ada keje arini...tapi saya taknak sebab saya kata saya nak balik awal....sebab adik bradik saya semua balik harini.. Kami nak kumpul reramai sama2...

So terpaksalah kami balik lain2 kereta.. Malam ni pas magrib baru hubby gerak ke kg saya...

No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY