MY LOVE...MY SOUL...MY HEART

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday 24 June 2011

Jom shopping hari Jumaat

Entry this post by iPhone... Now kat umah layan WHI.. Jap lagi nak kuar
Maklumlah baru 3 hari tak g Jusco, hati dah tak tenteram hehehehe..alhamdullillah, hubby pon dah sihat demam & arini dah pon g keje..

So b4 kuar tadi hubby tanya arini nak kuar ker?macam biasalah hubby mmg faham wife nya ni yang tak boleh duduk umah tanpa keluar lelama.. Setakat tak kuar 3 hari pon dah kecoh+__+
bila saya kata "haah,arini ummi nak ke Jusco shopping baju & bra' ...hubby just senyum.. Ala kalo senyum tu tanda merelakan lah tu hihihi

Hubby terus tinggalkan apa yang patut..duit semestinyalah kalo tak, macammana ummi nak shopping.. Hubby bagi duit jugak untuk masukkan duit ASB unt 5 bulan, & bagi duit hutang PTPTN saya untuk 5 bulan jugak...

Pstu baru saya ke Tesco dulu then baru ke Jusco...
Cuma nak beli baju untuk anak2 sbb kenduri sepupu saya kawin Ahad ni, ada theme purple+pink...
So nak jugak belikan baju baru anak2...wpon yang lama banyak kaler pink purple...
Kalo ummi plak baju kurung yang ayah belikan kat Vietam mmg ada kat tailor 3 pasang.dah boleh amik dah pon cuma tak perasan plak ada tak kaler purple pink... Tp kalo trjumpa memana yg pekenan n sesuai kat Jusco nanti, leh lah beli sepasang...^___^

Walaupon tasanya Jusco akan penih tengahari ni coz orang rehat lama tambahan plak orang dah bergaji, tapi tempuh jelah biar saya pon sesama menyibukkan diri ngan org2 yang dapat gaji arini hehehehe~~~

No comments:

MEMORY SONG between ME & HUBBY